فیلم کامل/ سکانس صبحتهای هرمز شجاعی مهر در خندوانه درباره ارتباط با جنس مخالف

0

صبحتهای هرمز شجاعی مهر در خندوانه درباره ارتباط با جنس مخالف

هرمز شجاعی مهر مجری صدا و سیما سالها در رسانه ملی فعالیت می کرد با حضور در خندوانه صحبت های قابل تامل و جالبی درباره ارتباط با جنس مخالف و آموزش ارتباط با جنس مخالف و روابط زناشویی را بیان کرد و گفت: هیچ کس و هیچ جا به ما یاد ندادند چطور با جنس مخالف ارتباط برقرار کنیم فیلم کامل را در حرف تازه می توانید ببینید.

فیلم کامل/ سکانس صبحتهای هرمز شجاعی مهر در خندوانه درباره ارتباط با جنس مخالف

هرمز شجاعی مهر مهمان انی هفته برنامه خندوانه در ۱۸ تیر ۱۴۰۰ با اجرای رامبد جوان بود که در بخشی از صحبت ها و گفتگوی خود به ارتبط با جنس مخالف و آموزش در این باره اشاره کرد که در فیلم زیر ببینید:

 

هرمز شجاعی مهر مجری

هرمز شجاعی‌مهر (زادهٔ ۳ آذر ۱۳۳۵ در بابل، استان مازندران) مجری تلویزیون و گویندهٔ رادیو اهل ایران است. او، در طول مدت حدود سه دهه، مجری یک برنامهٔ روزانه و پرمخاطب به نام سیمای خانواده بوده‌ و صاحب‌امتیاز مجلهٔ خانوادهٔ سبز است. شجاعی‌مهر دارای دو فرزند است.

هرمز شجاعی مهر مجری صدا و سیما در خندوانه

هرمز شجاعی مهر مجری صدا و سیما در خندوانه

شجاعی مهر در سال ۱۳۵۳ برای ادامه تحصیلات به تهران آمد و در همان سال در تست گویندگی رادیو پذیرفته شد. اما به دلیل دوران سربازی از رادیو فاصله گرفت و مجددا در سال ۱۳۶۲ کارش را در رادیو شروع می‌کند.

او با برنامه تهران بیست در سال ۱۳۷۱ وارد تلویزیون و با برنامه سیمای خانواده در شبکه یک پخش به شهرت رسید.

زندگی شخصی و ازدواج

شجاعی مهر سالهاست ازدواج کرده و دو فرزند دختری به نام ندا و پسری به نام امین دارد

ندا شجاعی مهر، دختر هرمز شجاعی مهر مجری مطرح تلویزیونی درباره رابطه خودش و بردارش با هرمز شجاعی میگوید:ما همیشه درباره مشکلات و مسائلی که در زندگی با آنها مواجه هستیم، با پدرمان مشورت و درد دل می کنیم و رابطه ای دوستانه با او داریم. هیچ وقت از بیان حرف هایمان به او نترسیده ایم و شاید همیشه اولین نفری بوده که من و برادرم صحبت هایمان را با او در میان می گذاشتیم، زیرا همیشه راه درستی به ما نشان داده اند که دیگر به مشورت با دیگران نیازی نبود.

نظرات