فیلم کامل/ لحظه اخراج شدن و درگیری شهاب گردان با داور بازی ذوب آهن سایپا

0

حمله شدید و درگیری فیزیکی شهاب گردان دروازه بان ذوب آهن با داور چهارم در بازی دیدار ذوب‌آهن – سایپا اصفهان بعد از اخراج شدن خبرساز شد شهاب گردان دروازه بان باتجربه ذوبی ها بعد از اخراج به سمت داور چهارم بازی سایپا و ذوب آهن اصفهان هجوم برد و با او درگیری فیزیکی پیدا کرد. فیلم کامل لحظه اخراج شدن و درگیری شهاب گردان با داور را ببینید

فیلم کامل/ لحظه اخراج شدن و درگیری شهاب گردان با داور را ببینید

فیلم درگیری شهاب گردان با داور ذوب آهن و سایپا

در حاشیه بازی ذوب‌آهن و سایپا شهاب گردان دروازه‌بان ذوب‌آهن با مشورت داوران از زمین اخراج شد که باعث عصبانیت این گلر و انجام حرکت زشت  و غیر ورزشی او منجر شد و پس از اخراج رفتار زننده‌ای را از خود نشان داد.

فیلم لحظه حمله و درگیری شهاب گردان با داور را ببینید:

جزئیات درگیری و حواشی بازی ذوب آهن و سایپا

فارس نوشت: تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در اولین روز از هفته بیست و ششم لیگ برتر میزبان سایپا است.
در دقیقه ۱۱ بازی دروازه‌بان ذوب اهن که در مصاق تک به تک با مهاجم سایپا قرار گرفته بود، او را بیرون از محوطه جریمه با خطا متوقف کرد. داور پس از این اتفاق به گردان کارت زرد داد که اعتراض شدید نیمکت نشینان سایپا را در پی داشت. در این بین خنده‌ای معنادار فراز کمالوند قابل توجه بود.

*داور وسط پس از اعتراضات نیمکت نشینان سایپا در مشورت با داور چهارم، به گردان کارت قرمز داد و او را اخراج کرد. پس از این تصمیم، شهاب گردان به سمت داور چهارم حمله کرد و او را هل داد. در این بین چند نفر سعی داشتند دروازه بان ذوب آهن را آرام کنند اما او به شدت عصبانی بود و حتی قصد زدن کمک داور را داشت به همین خاطر بازی حدود ۵دقیقه متوقف شد.

*در نهایت میلاد جهانی از زمین خارج شد و مهدی امینی دروازه بان ذخیره ذوب اهن درون دروازه ایستاد.

بازیکنان و اعضای تیم ذوب آهن برای مدتی با جلال مرادی و داور چهارم مشغول گفت و گو و جروبحث بودند به همین خاطر بازی حدود ۵ دقیقه متوقف شد.

نظرات