داستان و بازیگران و فیلم ارثیه فامیلی+ بیوگرافی و تصاویر فیلم ارثیه فامیلی (ایرانی)

0

“فیلم ارثیه فامیلی″، فیلم (ایرانی) به کارگردانی حامد رضی و تهیه کنندگی مهدی احمدی است. این فیلم محصول سال ۱۴۰۰ و در ژانر درام، کمدی و اجتماعی ساخته شده است. فیلم سینمایی ارثیه فامیلی که به تازگی پیش تولید آن آغاز شده است، قرار است به زودی بر روی پرده سینماهای ایران برود. در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و بازیگران آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

 

داستان و بازیگران و فیلم ارثیه فامیلی+ بیوگرافی و تصاویر فیلم ارثیه فامیلی (ایرانی)

خلاصه داستان

فیلم “ارثیه فامیلی” روایتگر ماجرایی جذاب با مضمون عاشقانه است. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: “زندگی آنقدر کوتاه است که نباید عشق را فدای لجبازی کرد…”

خلاصه داستان فیلم ارثیه فامیلی

مهدی احمدی درباره موضوع فیلم اظهار کرد: “فیلم ما روایتی است از عشق و محبت که در میان آدم‌ها گم شده است؛ آدم‌هایی که در قالب‌های مختلف در تکاپوی به دست آوردن عشق و محبت هستند، غافل از آن‌که این مساله همیشه در کنار آن‌هاست.”

داستان فیلم میخواهم زنده بمانم

ساعد هدایتی نیز که از بازیگران اصلی این فیلم است، درباره داستان این فیلم اینگونه گفت:” داستان این فیلم از این قرار است که دو جوان که از گذشته یکدیگر را دوست داشته اند و به هم علاقمند بودند، ولی به هم نمی رسند، اما چون وضعیت مالی خوبی دارند طی یکسری معاملات مالی در فروش سهام با هم دچار درگیری و اختلاف می شوند که در آخر با هم آشتی می کنند.”

 

اسامی بازیگران فیلم ارثیه فامیلی به همراه نقش

اسامی بازیگران فیلم ارثیه فامیلی به همراه نقش

 

دیگر عوامل

کارگردان: حامد رضی، تهیه کننده: مهدی احمدی، موسیقی: محمدمهدی گورنگی.

نظرات