بیوگرافی بازیگران فیلم ملاقات خصوصی + داستان و اسامی بازیگران

0

“ملاقات خصوصی″، فیلم ایرانی به کارگردانی امید شمس و تهیه کنندگی امیر بنان است. این فیلم محصول سال ۱۴۰۰ و در ژانر درام و اجتماعی ساخته شده و در دی ماه ۱۴۰۱ در سینماها اکران شد. در فیلم سینمایی ملاقات خصوصی پریناز ایزدیار، هوتن شکیبا، ریما رامین‌فر، رویا تیموریان، سیاوش چراغی‌پور، نادر فلاح، پیام احمدی‌نیا، شیرین آقاکاشی و حسین پارسایی به ایفای نقش می‌پردازند.  در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و بازیگران آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

بیوگرافی بازیگران فیلم ملاقات خصوصی + داستان و اسامی بازیگران

فیلم سینمایی «ملاقات خصوصی» به کارگردانی امید شمس و تهیه‌کنندگی امیر بنان ، پس از معرفی پری‌ناز ایزدیار، حالا از حضور هوتن شکیبا در این پروژه خبر داد. «ملاقات خصوصی» در کنار «موقعیت مهدی»، «علفزار» و «بی‌رویا» نامزد بهترین فیلم جشنواره شد. البته نهایتا «موقعیت مهدی» برنده جایزه شد. امید شمس نیز برای کارگردانی این فیلم به‌عنوان نامزد دریافت بهترین کارگردانی برگزیده شد.

هوتن شکیبا بازیگر و صداپیشه در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر، برای بازی در فیلم «شبی که ماه کامل شد»، موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد شد و تاکنون در آثار سینمایی همچون «طبقه حساس»، «هلن»، «عامه پسند»، «تی تی»، «ابلق» و… حضور داشته است.
ابن فیلم سینمایی ، اولین فیلم امید شمس است که فیلمنامه آن توسط او و علی سرآهنگ نوشته شده است. شمس پیش از این در عرصه فیلم کوتاه فعالیت داشته است.

موضوع و خلاصه داستان فیلم ملاقات خصوصی

خلاصه داستان «ملاقات خصوصی» می‌گوید: پروانه در محله‌ای در حومه شهر تهران صاحب یک عطاری است و خانواده ضعیفی دارد. پدرش در زندان است و به همین دلیل مجبور می‌شود با فرهاد، هم‌بندی پدرش، برای برخی امور ارتباط داشته باشد.

فیلم “ملاقات خصوصی” روایتگر داستانی جذاب با مضمون اجتماعی است. هنوز اطلاعات بیشتری از داستان و اسامی بازیگران و عوامل این فیلم منتشر نشده است که به محض انتشار در این بخش از مطلاب قرار میگیرد.

پریناز ایزدیار در فیلم ملاقات خصوصی

تاکنون پریناز ایزدیار و هوتن شکیبا به عنوان بازیگران اصلی این فیلم پر بازیگر انتخاب شده اند. امید شمس، کارگردان این فیلم که پیش از این در عرصه فیلم کوتاه فعالیت داشته است. در مصاحبه ای می گوید: “در فیلم کوتاه معمولا درام در یک موقعیت واحد و حول محور یک مسئله شکل می‌گیرد. چون ما زمان کافی برای معرفی کامل شخصیت نداریم.

داستان فیلم ملاقات خصوصی

خیلی مهم است که موقعیتی را برای شخصیت انتخاب کنیم و شخصیت به ناچار دست به عمل بزند و کنش داشته باشد و از این طریق کاراکتر معرفی شود. به عبارت دیگر در فیلم کوتاه ما خیلی با تحول شخصیت مواجه نیستیم. بلکه با شناخت شخصیت در آن موقعیت خاص رو به رو هستیم. نکته مهم دیگر جزئیات هستند که در فیلم کوتاه بسیار حائز اهمیت‌اند، همه چیز دارای هدفی در راستای ایده اصلی هستند. در صورتی که در فیلم بلند لزوما همه جزئیات ارزش دراماتیک ندارند.”

هوتن شکیبا نیز بعد از اکران فیلم درباره نقش خود در «ملاقات خصوصی» گفت: این نقش با توجه به زیست زندان خیلی از من دور بود. من برای کسب تجربه چند باری به زندان هم رفتم. تصور می‌کردم این مکانی که در آن هستیم، فضای تلخی است و بعد از پایان کار ما هم همچنان این تلخی ادامه دارد. امیدوارم توانسته باشیم بخشی از این فضا را ساخته بسازیم و تأثیرگذار باشیم.

پریناز ایزدیار هم در مصاحبه خبری این فیلم اظهار کرده بود: ممکن است فضای این فیلم کمی ما را به یاد نقش من در فیلم «ابد و یک روز» بیندازد؛ در حالی که شباهت فقط در همین فضا بود و نقش من در «ملاقات خصوصی» از زمین تا آسمان با نقشم در «ابد و یک روز» تفاوت داشت، زیرا شرایط متفاوتی داشت. ما زمان زیادی درباره این شخصیت گفت‌وگو و تمرین کردیم و بخش زیادی از شکل‌گیری شخصیت من در این فیلم نتیجه تلاش آقای شمس در پروراندن کاراکتر پروانه بود و من شخصا برای نزدیک‌شدن به این کاراکتر یا ایجاد تفاوت در آن با کاراکتر «ابد و یک روز» کاری نکردم.

اسامی بازیگران فیلم ملاقات خصوصی به همراه نقش

  • پریناز ایزدیار
  • هوتن شکیبا
  • ریما رامین‌فر
  • رویا تیموریان
  • سیاوش چراغی‌پور،
  • نادر فلاح
  • پیام احمدی‌نیا
  • شیرین آقاکاشی
  • حسین پارسایی

اسامی بازیگران فیلم ملاقات خصوصی به همراه نقش

 

دیگر عوامل

کارگردان: امید شمس، تهیه کننده: امیر بنان، فیلمنامه: علی سر آهنگ.

نظرات