راهنمای انتخاب و خرید چرخ خیاطی به روش آسون ؟!

0

مقدمه : حتما براتون پیش اومده که بخواید چرخ خیاطی بخرید ولی ندونید چه برندی رو انتخاب کنید ، چقدر بودجه در نظر بگیرید ، چطور تشخصی بدید خدمات پس از فروش کدوم برند و شرکت وارد کننده بهتره ؟ در این مقاله میخوایم این مشکل رو براتون برطرف کنیم.

چرخ خیاطی

بهترین برند برای خرید چرخ خیاطی کدومه ؟

 

شناخته شده ترین برند ها در ایران ، مارشال ، ژانومه ، کاچیران و بِرادِر هستند. که بر اساس آخرین نظر سنجی ها ژانومه و کاچیران و مارشال پرفروش ترین برند ها و ژانومه و برادر با کیفیت ترین برند شناخته می شوند.

 

بهترین خدمات پس از فروش برای چه شرکتی هست ؟

 

گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات چرخ خیاطی گلدوزی-خانگی در ایران به صورت  ۲۴ یا ۳۰ ماه گارانتی و ۵ یا ۱۰ سال تامین قطعات دستگاه می باشد.

که متعلق به شرکت های سازنده محصول مثل کاچیران و مارشال و شرکت های وارد کننده معتبر که از مبادی قانونی اقدام به واردات و تولید می کنند است.

 

برای خرید چرخ خیاطی چقدر بودجه لازم داریم؟

 

برای خیاطی مبتدی و خرید چرخ خیاطی جهیزیه در تیر ماه ۱۴۰۰ معمولا به بودجه ای بین ۳ میلیون تومان تا ۵٫۷ میلیون تومان بودجه نیاز داریم.

برای خیاطی سفارشی دوزی و مزون دوزی بودجه ۵٫۷ تا ۹٫۲ میلیون تومان کافیه.

برای خیاطی به صورت حرفه ای باید علاوه بر خرید چرخ خیاطی گلدوزی-خانگی به چرخ خیاطی راسته دوز و سردوز جداگانه هم باید بخریم. که قیمت این دو مورد رو از وب سایت فروشگاه اینترنتی دوختنیها میتونید ببینید.

چرخ خیاطی

بهترین مدل های چرخ خیاطی گلدوزی چی هستن ؟

شرکت های تولید کننده همیشه چند مدل با بهترین کارایی و قیمت رو تولید میکنند که از اونها میشه به چند مورد اشاره کرد از جمله بِرادِر سری جدید GS  و XT ژانومه سری  A تولید شده با بدنه فلزی مثل ۳۹۹،۸۱۵،۸۰۸ و ۷۰۰۰ . از برند مارشال سری جدید ۸۰۰،۹۰۰،۹۵۰۰،۱۱۰۰۰ .از برند کاچیران مدل های نرگس ، رز ۲۱۰ و ۲۲۰ و نیولایف ۱۱۲۹،۱۱۳۹،۱۱۴۹ و سری زیگزاگ بهترین ها هستند. در ضمن شما میتونید از وب سایت دوختنیها مدل های ذکر شده رو با تصویر و مشخصات کامل ببینید و مقایسه کنید.

 

نحوه کار با چرخ خیـاطی رو چطور یاد بگیریم ؟

 

برای کار با چرخ خیاطی باید حتما در آموزشگاه های معتبر آموزش ببینید تا بتونید اصولی و درست از چرخ خیاطی استفاده کنید و اکثر چرخ های خیاطی با گارانتی معتبر شرکتی همراهشون دی وی دی یا دفترچه راهنمای فارسی هم دارند که میتونید استفاده کنید.

چرخ خیاطی

کسب درآمد از کار با چرخ خیـاطی ممکنه ؟

حتما میدونید که در سال های اخیر با توجه به نیاز جامعه صنعت دوخت و پوشاک گسترش زیادی پیدا کردند و شما با انجام سفارش دوخت به صورت مستقیم یا کار در منزل برای تولیدی های معتبر میتونید کسب درآمد کنید و در هزینه های دوخت و دوز و رفو لباس های خودتون صرفه جویی زیادی داشته باشید.

 

از چه فروشگاهی خرید کنیم ؟

چرخ خیاطی

برای خرید چرخ خیـاطی خوب و با کیفیت و خدمات پس از فروش مناسب باید حتما از فروشگاه های معتبر خرید کنید . فروشگاه اینترنتی دوختنیها با جمع آوری مدل های مختلف از برند های معتبر دنیا ماشین آلات دوخت رو با قیمت مصوب شرکتی و بدون واسطه به صورت اینترنتی عرضه میکنه . لازمه که بدونید این فروشگاه نماد اعتماد الکترونیکی نشان تجاری ثبت شده داره ، پس با خیال راحت خرید کنید …

 

نظرات