بیوگرافی و سوابق یاسمین اصغری دختر مشهور اینستاگرام+ زندگی شخصی و علت معلولیت

0

«یاسمین اصغری» (yasamin asghari) دختر معروف و مشهور اینستاگرام میباشد که در حادثه ای تلخ در توچال دچار ویلچرنشین شد و در حال حاضر تنیسور است و تلاش میکند تا به تیم ملی تنیس در ایران برسد در ادامه با بیوگرافی «یاسمین اصغری» تنیسور ایرانی، عکس ها و تصاویر جدید و شخصی یاسمین اصغری چهره اینستاگرامی در ایران، زندگینامه و سوابق ورزشی و افتخارات یاسمین اصغری ، اینستاگرام یاسمین اصغری ، زندگی شخصی و خصوصی یاسمین اصغری و تصاویر شخصی و ورزشی و قد و خانواده و ماجرا و علت معلولیت و هدف رسیدن به تیم ملی تنیس و مارجرای سردار آزمون در مجله حرف تازه آشنا شده و بخوانید.

بیوگرافی و سوابق یاسمین اصغری دختر مشهور اینستاگرام+ زندگی شخصی و علت معلولیت

بیوگرافی یاسمین اصغری دختر معروف اینستاگرام

یاسمین اصغری متولد دهه هفتاد (۲۲ ساله) چهره مشهور در اینستاگرام میباشد. او در حادثه ای تلخ در پیست توچال دچار آسیب نخاعی و معلولیت شد و حالا چند سال اتست که ویلچر نشین شده، اما دست از تلاش برای رسیدن به هدفش برنداشته است

علت معلولیت یاسمین اصغری

یاسمین در ۱۸ سالگی در پیست توچال در حالیکه از روی کیکر‌های پیست می‌پرید، دچار آسیب نخاعی شد و چند سال است ویلچرنشین شده، اما دست از تلاش نکشیده و هدفش به تن کردن پیراهن تیم ملی تنیس ایران است

یاسمین اصغری دخترمعروف اینستاگرا

جزئیات حادثه نخاعی از زبان خود یاسمین

من برای اسکی به پیست توچال رفته بودم، عاشق اسکی بودم و می‌خواستم به صورت حرفه‌ای این ورزش را دنبال کنم. زمانی که می‌خواستم تمرین پرش را انجام دهم به خاطر سبکی وزنم و سرعت زیادی که برای پریدن داشتم با کمر خوردم زمین، همان لحظه کمرم تیر کشید و پاهایم مانند ژله شد، اما آن لحظه، هیچ وقت فکر نمی‌کردم که دیگر نتوانم راه بروم. من امید دارم یک روزی بتوانم دوباره روی پای خودم بایستم چرا که علم هر روز در حال پیشرفت کردن است.

سوابق و فعالیت ها

یاسمین دختر ورزشکار است و ویلچر نشینی او را از ورزش و حرکت و جنبش و جوش باز نداشته است . او به باشگاه می رود و مدتی قایقرانی کار کرد.  ورزش کمک زیادی به به او کرد تا بتواند انرژی و قدرت بدنی خود را بلا ببرد و میگوید اگر در ایران امکاناتی برای اسکی با ویلچر بود قطعا به دنبالش می‌رفتم.

طرفدار استقلال است و روی استقلال تعصب دارد و از ته دل این تیم را دوست دارد و از بین بازیکنان استقلال نیز فرهاد مجیدی را دوست دارد و یک زمانی پوستر‌های او را داشت و عکس‌هایش را از روزنامه خبر ورزشی می‌برید و به دیوار اتاقش می زد.

یاسمین اصغری

شروع تنیس

از بچگی عاشق ورزش کردن بودم و علاقه زیادی به تنیس داشتم و چند ماهی است که این رشته را شروع کردم. تنیس باعث می‌شود چند ساعتی از مشغله‌ها دور باشم. با عشق این ورزش را دنبال می‌کنم. دوست دارم روزی پیراهن تیم ملی را بپوشم و برای رسیدن به این هدفم واقعا تلاش می‌کنم و رافائل نادال را خیلی دوست دارم. او یک اسطوره است چه از نظر ورزش حرفه‌ای و چه اخلاقی

ماجرای پیام سردار آزمون به یاسمین اصغری

او دراین باره میگوید: خیلی از مردم به من انرژی مثبت میدهند حتی چند وقت پیش سردار آزمون به من پیام دادند که: همینجور قوی به کار و راهت ادامه بده حتما موفق خواهی شد.

نظرات