بیوگرافی و علت دقیق درگذشت راضیه نجفی رزیدنت دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

1

متاسفانه یکی از رزیدنت های دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به نام راضیه نجفی به طرز مشکوکی درگذشت و هنوز علت دقیق مرگ این رزیدنت جوان مشخص نشده است قبلا در شبکه های اجتماعی، علت مرگ راضیه نجفی خودکشی اعلام شده بود که این موضوع صحت ندارد اما حالا پزشکی قانونی می گوید به زودی دلیل را اعلام می کند. جزئیات خبر را بخوانید.

بیوگرافی و علت دقیق درگذشت راضیه نجفی رزیدنت دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد+ عکس

 

راضیه نجفی رزیدنت دانشگاه شهرکرد کیست؟

راضیه نجفی رزیدنت سال سوم دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد است که جسدش در منزلش در چهارمحال و بختیاری پیدا شد. او بطر مشکوکی فوت کرده و حالا بررسی ها درباره علت فوت و مرگش از سوی سازمان پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری در دست بررسی است.

علت دقیق درگذشت راضیه نجفی چیست؟

علت فوت این رزیدنت پزشکی طبق گفته مدیران روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و سازمان پزشکی قانونی علت فوت از سوی سازمان پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری در دست بررسی است، همچنین روابط عمومی سازمان پزشکی قانونی نیز اعلام کرد علت فوت در حال بررسی بوده و نتیجه آزمایشات حداکثر تا دو هفته آینده اعلام خواهد شد.

طبق شنیده های ما از بستگان ایشان علت فوت وی ایست قلبی بوده است.

متن اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد درباره درگذشت رزیدنت

در این راستا نیز دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اطلاعیه‌ای صادر کرد که متن اطلاعیه به شرح زیر است:

باسلام

ضمن عرض تسلیت به مردم فهیم چهارمحال و بختیاری، به خصوص مردم بخش فلارد از توابع شهرستان لردگان و جامعه پزشکی استان در پی واقعه غم‌انگیز درگذشت مرحومه دکتر راضیه نجفی رزیدنت سال سوم دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، که روز گذشته در منزل شخصی‌شان دار فانی را وداع گفت به اطلاع می‌رساند، هیچ مستندی در خصوص علت فوت این رزیدنت پرتلاش و دلسوز جامعه پزشکی وجود نداشته و موضوع از طریق پزشکی قانونی در دست بررسی است.

بنابراین از همه فعالان فضای مجازی و کاربران شبکه‌های اجتماعی خواهشمندیم به پاس تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی و بی‌دریغ جامعه پزشکی همچنین به‌منظور حفظ حرمت این پزشک دلسوز و خانواده محترم ایشان ضمن خودداری از دامن زدن به شایعات پیرامون نحوه فوت مرحومه تا اعلام نتایج بررسی‌های انجام شده از سوی مراجع ذی‌صلاح از انتشار هرگونه خبر و مطلب پیرامون این موضوع خودداری کنند.

1 دیدگاه در “بیوگرافی و علت دقیق درگذشت راضیه نجفی رزیدنت دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

  1. حجت الله سعیدی گفت:

    با سلام. بنده از بستگان(برادر شوهر) خانم دکتر راضیه نجفی هستم. علت مرگ ایشان از سوی پزشکی قانون ایست قلبی اعلام شده است. خواهشمند است نسبت به اصلاح خبر اقدام فرمایید. در صورت ضرورت نظر پزشکی قانون را به صورت مصور برای شما ارسال خواهم کرد.
    با سپاس از شما

نظرات