داستان و بازیگران سریال دکستر ایرانی+ بیوگرافی و تصاویر سریال دکستر با بازی امیر آقایی

1

“سریال دکستر ایرانی”، مجموعه تلویزیونی به کارگردانی امیرحسین ترابی و با بازی امیر آقایی است. این سریال محصول سال ۱۴۰۰ و در ژانر جنایی، معمایی و هیجان انگیز ساخته شده است. سریال دکستر ایرانی که هم اکنون در مرحله پیش تولید و انتخاب بازیگران است، حالا قرار است بار دیگر بر روی شبکه نمایش خانگی برود. در ادامه مطلب به معرفی این سریال و بازیگران و بازیگر نقش …می پردازیم. با ما همراه باشید.

 

داستان و بازیگران سریال دکستر ایرانی+ بیوگرافی و تصاویر سریال دکستر با بازی امیر آقایی

خلاصه داستان سریال دکستر ایرانی

سریال “دکستر ایرانی” نسخه سریال مشهور آمریکایی “دکستر است که روایتگر ماجرای یک سلسه قتل زنجیره‌ای است که یک پلیس مامور پیگیری آنها می‌شود. این پلیس دوستی در پزشکی قانونی دارد که مسئول کالبدشکافی اجساد است و برای بخش جنایی پلیس به‌عنوان کارشناس کار می‌کند.

خلاصه داستان سریال دکستر ایرانی

کمی که قصه پیش می‌رود مشخص می‌شود که خود او، قاتل زنجیره‌ای است. هنوز جزئیات بیشتری از داستان، اسامی بازیگران و حتی نام نسخه ایرانی دکستر منتشر نشده است. چندی بیش اعلام شده بود که هانیه توسلی از بازیگران اصلی زن این سریال است که ساعاتی پیش توسط خودش تکذیب شد.

هادی حجازی فر در دکستر ایرانی

همچنین شایعه شده است که نقش پلیس این سریال به هادی حجازی فر سپرده شده که هنوز بطور رسمی تایید یا تکذیب نشده است. لازم به ذکر است بیش از این، امیرحسن ترابی فیلم سینمایی “هزارتو” رلا در سال ۹۷ کارگردانی کرده و در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده است.

کارگردانی دکستر ایرانی به امیرحسین ترابی سپرده شده که فیلم «هزارتو» را در کارنامه دارد. سریالی که قرار است ترابی کارگردانی کند درباره‌ی یک سلسه قتل زنجیره‌ای بوده که پلیس میانسالی مامور پیگیری و بررسی آن‌ها می‌شود. این پلیس دوستی در پزشکی قانونی دارد که مسؤول کالبدشکافی اجساد است و برای بخش جنایی پلیس به‌عنوان کارشناس کار می‌کند. با پیشروی قصه مشخص می‌شود که خود او، قاتل زنجیره‌ای است

اسامی بازیگران سریال دکستر ایرانی به همراه نقش

اسامی بازیگران سریال دکستر ایرانی به همراه نقش

دیگر عوامل

کارگردان: امیرحسین ترابی.

1 دیدگاه در “داستان و بازیگران سریال دکستر ایرانی+ بیوگرافی و تصاویر سریال دکستر با بازی امیر آقایی

  1. Rastin گفت:

    خواهش میکنم.نسازین !به قول فراستی ایرانی ها خوره فیلم دارن یمشت اراجیف کپی برداری..اصلا نمیتونید شبیه امریکایی ها فیلم بسازین ی نگاهی به کارنامه کپی فیلماتون بندازین کدومش موفق بود؟؟!
    اونا بازیگرن ن شماها..

نظرات