عکس / ماجرای ازدواج لیلا اوتادی با احسان علیخانی و واکنش لیلا اوتادی

0

به تازگی خبر ازدواج لیلا اوتادی با احسان علیخانی در شبکه های اجتماعی دست به دست میشود که تاکنون هر دوی این هنرمندان سکوت کرده بودند اما روز گذشته لیلا اوتادی به خبر ازدواجش با احسان علیخانی واکنش داد و شفاف سازی کرد که در ادامه میخوانید

عکس / ماجرای ازدواج لیلا اوتادی با احسان علیخانی و واکنش لیلا اوتادی را بخوانید

ماجرای ازدواج لیلا اوتادی با احسان علیخانی

به تازگی خبر ازدواج لیلا اوتادی بازیگر معروف سینمای ایران با احسان علیخانی مجری و تهیه کننده تلویزیون در شبکه های اجتماعی دست به دست میشود که تاکنون هر دوی این هنرمندان سکوت کرده بودند اما روز گذشته لیلا اوتادی با یک سوپرایز در صفحه اینستاگرامش اعلام کرد که به ۱۰ سوال فالورها و دنبال کنندگان در دایرکت اینستاگرامش پاسخ میدهد.

از ۱۰ سوال پرسیده شده توسط فالوهای این بازیگر دو سوال مربوط به ازدواجش بود که یکی سوال ازدواجش با احسان علیخانی مجری و تهیه کننده عصر جدید و ماه عسل و دیگر علت ازدواجش نکردنش در آستانه چهل سالگی بود

واکنش لیلا اوتادی به خبر ازدواجش با مجری عصر جدید

اوتادی در جواب یکی از طرفدارانش دلیل ازدواج نکردن خود را توضیح داد و آن را در صفحه شخصی خود منتشر کرد که در عکس استوری زیر بخوانید:

عکس / ماجرای ازدواج لیلا اوتادی با احسان علیخانی و واکنش لیلا اوتادی را بخوانید

او درباره شایعه ازدواجش نیز گفت: خیر من ایشون رو از تاکنون از نزدیک ندیدم و به شایعات توجهی نکنید

گفتنی است که به تازگی در فضای مجازی شایعه شده احسان علیخانی مجری برنامه های معروفی همچون ماه عسل و عصر جدید با لیلااوتادی بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرده است ، این شایعه به هیچ وجه صحت نداشته و افرادی سودجو که سعی در تخریب چهره های هنری کشور دارند این شایعه را ساخته و پخش نموده اند.

ازدواج لیلا اوتادی و احسان علیخانی

احسان علیخانی متولد ۱۵ آبان ماه سال ۱۳۵۸ است. احسان علیخانی در تهران بدنیا آمد. احسان علیخانی ساکن خیابان هروی است . احسان علیخانی فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران است احسان علیخانی ۲ خواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند آخر خانواده است.

لیلا اوتادی (زاده ۱۴ مرداد ۱۳۶۲ – محله شمیران تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است ، او دانش‌آموخته کارشناسی معماری داخلی از دانشگاه هنر تهران است. کار خود را با فیلم چشمان سیاه ساخته ایرج قادری آغاز کرد اما برای اولین بار با سریال مهر و ماه به کارگردانی سید فیاض موسوی دیده شد.

نظرات