تصاویر / لحظات تلخ خاکسپاری ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی خبرنگاران جان باخته

0

تصاویر / لحظات تلخ خاکسپاری ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی خبرنگاران جان باخته

مراسم تشییع و خاکسپاری ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی خبرنگاران جان باخته حادثه اتوبوس ارومیه امروز جمعه ۴ تیر ماه با حضور خانواده ها و همکاران و … برگزار شد که در ادامه تصاویری تلخ و دردناک از لحظات تشییع و خاکسپاری دو خبرنگار ایسنا و ایرنا را ببینید

تصاویر / لحظات تلخ خاکسپاری ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی خبرنگاران جان باخته

 

خبرگزاری ایسنا و ایرنا، تصاویری تلخ از حاشیه مراسم تشییع پیکر خبرنگاران فقید ایسنا و ایرنا را منتشر کرد که که در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا به خاک سپرده شدند را منتشر کرد

ایسنا نوشت: مراسم تشییع پیکر خبرنگاران ایسنا و ایرنا که در سانحه واژگونی اتوبوس در استان آذربایجان‌غربی جان باخته‌اند برگزار شد.

این مراسم در قطعه ۲۵۵ بهشت زهرا تهران که به نام قطعه نام‌آوران نام‌گذاری شده است انجام شد.

کریمی و یاسینی خبرنگاران جان‌باخته ایسنا و ایرنا در سانحه واژگونی اتوبوس با بدرقه خانواده و همکارانشان در قطعه هنرمندان بهشت زهرا به خاک سپرده شدند.

عکسهای مراسم تشییع و خاکسپاری ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی خبرنگاران جان باخته

عصر چهارشنبه، ۲ تیر اتوبوس حامل خبرنگارانی که برای تهیه گزارش از وضعیت دریاچه ارومیه عازم آن منطقه شده بودند، در حوالی شهر نقده واژگون شد که چندین مصدوم بر جای گذاشت و مهشاد کریمی خبرنگار حوزه محیط زیست ایسنا و ریحانه یاسینی خبرنگار ایرنا در این سانحه تلخ، جان خود را از دست دادند.

عصر دوم تیرماه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران در نقده با دو کشته و ۲۱ زخمی خبر تلخی بود که موجی از اندوه را بین اصحاب رسانه ایجاد کرد؛ این آخرین سفر “مهشادکریمی” خبرنگار ایسنا و ریحانه یاسینی خبرنگار ایرنا بود.

عکس های مراسم تشییع و خاکسپاری خبرنگاران ایسنا و ایرنا

عکس و فیلم مراسم خاکسپاری ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی خبرنگاران ایسنا و ایرنا

عکس های خانواده ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی در مراسم خاکسپاری ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی

تصاویر / لحظات تلخ مراسم خاکسپاری ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی خبرنگاران جان باخته

نظرات