داستان و بازیگران فیلم سینمایی من و جمعه+ بیوگرافی و تصاویر بازیگران فیلم من و جمعه

0

“من و جمعه″، فیلم ایرانی به کارگردانی حسین عامری و تهیه کنندگی نسرین باستانی است. این فیلم محصول سال ۱۳۹۸ و در ژانر درام و کودک-نوجوان ساخته شده است. فیلم من و جمعه که به تازگی فیلمبرداری آن به پابان رسیده است، حالا قرار است به زودی بر روی پرده سینماهای جهان برود. در ادامه مطلب به معرفی فیلم من و جمعه و بازیگران آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

 

داستان و بازیگران فیلم سینمایی من و جمعه+ بیوگرافی و تصاویر بازیگران فیلم من و جمعه

خلاصه داستان فیلم سینمایی من و جمعه

فیلم “من و جمعه” روایتگر داستان یک خانواده ای است که زن و شوهر آن با هم مشکلات عدیده ای دارند در این میان فرزند این زوج متوجه سردی و مشکلات پدر و مادرش می شود.

خلاصه داستان فیلم من و جمعه

او که تک فرزند و نامش امید است در این میان این با همکاری دوست خیالی خودش (جمعه اسم دوست خیالی پسر بچه داستان است) کارهای انجام می دهد که مشکلات پدر و مادرش را نیز رفع می کند…

خلاصه داستان فیلم من و جمعه

حسین عامری کارگردان فیلم “من و جمعه ” درباره ایده شکل‌گیری فیلمنامه این فیلم بیان کرد: ایده فیلم درباره بچه‌های تک‌فرزند و معضلی است که خانواده‌ها با آن درگیر هستند؛ بچه‌هایی که به دلیل تک‌فرزندی احساس تنهایی می‌کنند و خانواده‌ها نیز اغلب درگیر بود و نبود فرزند دوم هستند. احساس کردم امروز این موضوع ذهن بسیاری از خانواده‌ها را درگیر کرده است و از اینجا ایده اصلی شکل گرفت.

 

اسامی بازیگران فیلم من و جمعه به همراه نقش

اسامی بازیگران فیلم من و جمعه به همراه نقش

بیوگر افی کیهان ملکی

متولد: ۰۱ فروردین ۱۳۴۱

فعالیت‌های هنری خود را از اوایل دهه هفتاد با ایفای نقش در تیاتر آغاز کرد و در سال ۱۳۷۲ نقش کوتاهی را در فیلم «پروانه بزرگ» به کارگردانی خسرو شجاعی بازی کرد. ملکی دانش‌آموخته نمایش از دانشگاه آزاد تهران است، بازیگری در مدیوم تلویزیون را نیز با آثاری چون «پهلوانان هرگز نمی‌میرند»،‌ «روزگار جوانی»

دیگر عوامل پشت صحنه

کارگردان: حسین عامری، تهیه کننده: نسرین باستانی، نویسنده فیلمنامه: حسین عامری، طراح صحنه: میلاد آجودانی، طراح لباس: میلاد آجودانی، تصویربردار: ناصر کابوسی.

نظرات