زمان پخش و معرفی سریال های شبکه تماشا در تابستان ۱۴۰۰ + بازیگران و بازپخش

0

با فرارسیدن فصل تابستان کنداکتور شبکه های مختلف سیما متنوعتر و سرگرم کننده تر میشود در ادامه به معرفی کامل سریال های شبکه تماشا در تابستان ۱۴۰۰ و اسامی و بیوگرافی سریال های شبکه تماشا در تابستان ۱۴۰۰ را برای شما بیان میکنیم

زمان پخش و معرفی سریال های شبکه تماشا در تابستان 1400 + بازیگران و بازپخش

معرفی و اسامی سریال های شبکه تماشا در تابستان ۱۴۰۰

پخش سری جدید سریال مظنون و سریال خاطره انگیز و نوستالژی پزشک دهکده از شبکه تماشا را از دست ندهید.

علاوه بر سریالهای ذکر شده در شبکه تماشا، مجموعه های دیگر مانند سریال ترش و شیرین و خانواده جدید و سریال حکایت های کمال و بیگانه ای با من است ، سریال دودکش یک و سریال مامور انتقال …را در تابستان ۱۴۰۰ روی آنتن دارد.

پخش فصل چهارم سریال مظنون از شبکه تماشا تابستان ۱۴۰۰

چهارشنبه دوم تیرماه ۱۴۰۰، فصل چهارم مجموعه پرمخاطب مظنون برای اولین بار در سیما و از شبکه تماشا آغاز به پخش خواهد کرد. شبکه تماشا تا امروز سه فصل پیشین این مجموعه را پخش کرده بود و بعد از یک وقفه کوتاه مدت بعد از پایان فصل سوم این مجموعه، چهارمین فصل مجموعه “مظنون” که به طور اختصاصی برای این شبکه دوبله و آماده سازی شده را از چهارشنبه همین هفته به روی آنتن می‌فرستد.

این فصل مجموعه در سال ۲۰۱۴ ساخته شده است. داستان این فصل با پیدا شدن رقیبی جدید برای ماشین و تقابل بین ماشین و دستگاه جدید ادامه پیدا می‌کند. رقیبی که رگه‌هایی منفی هم دارد و برعکس ماشین هدفش تنها کمک به مردم و انسان‌ها نیست.

زمان پخش فصل چهارم سریال مظنون از شبکه تماشا

این مجموعه ساعت ۲۳ از شبکه تماشا پخش خواهد شد و در ساعات ۵، ۱۱ و ۱۷ روز بعد هم برای علاقمندان بازپخش خواهد شد.

پخش پزشک دهکده از تماشا تابستان ۱۴۰۰

مجموعه “پزشک دهکده” از تاریخ یکم تیرماه در ساعت ۲۲ روانه آنتن شبکه تماشا خواهد شد. این مجموعه اولین بار در سال ۱۹۹۳ در سطح جهان پخش شد و در سال ۱۳۸۳ از شبکه دوم سیمای جمهوری اسلامی ایران هم پخش گردید.

سریال، داستان پزشکی زنی است که پس از تکمیل تحصیلات پزشکی و ناکامی در یافتن شغل به دهکده‌ای کوچک می‌رود تا خود را در این حرفه ثابت کند.

سریال پیک سحر

دیگر سریال شبکه تماشا که برای تابستان در نظر گرفته شده سریال پیک سحر با بازی به یادماندنی مرحوم استاد “جمشید مشایخی” است. پخش این سریال از دوشنبه سی و یکم خردادماه در ساعت ۲۴ آغاز شده است.

پیک سحر توسط خسرو ملکان در سال ۱۳۶۹ کارگردانی شده و علاوه بر زنده یاد جمشید مشایخی و اسماعیل داورفر، احمد قدکچیان و  پروین سلیمانی هم از بازیگران این مجموعه تلویزیونی بودند.

این مجموعه به داستان مش رحمان رفتگر محله می‌پردازد که برای تهیه جهیزیه دخترش نیازمند پول است، اما راضی نیست از هر راهی این پول را به دست بیاورد. این سریال در ساعات ۶ و ۱۲ روز بعد تکرار خواهد شد.

 

نظرات