۸ دلیل برتری کفپوش ورزشی پایافلور برای سالن های ورزشی

0

برای تاسیس یک باشگاه و محیط ورزشی انتخاب و خرید کفپوش مناسب یکی از نیاز های اولیه آن محیط می باشد. نصب کفپوش ورزشی در باشگاه ها و محیط های ورزشی یکی از الزاماتی است که توسط فدراسیون ورزش تعیین شده تا از ایمنی بدن ورزشکاران در حین ورزش اطمینان حاصل شود.
کفپوش های ورزشی دارای انواع مختلفی می باشند که  شامل کفپوش های پلی اورتان ، کفپوش های لاستیکی ، اکرلیک pvc،  و غیره می باشند و نوع آنها بر حسب ورزشی که بر روی آن انجام می شود ، انتخاب می گردد.
کفپوش های تولید شده توسط پایا فلور دارای طرح ها و رنگ های متفاوتی هستند که بر حسب دکوراسیون محیط می توان آنها را سفارش داده و نصب نمود .

انتخاب نوع کفپوش ورزشی بر چه اساسی باید صورت گیرد؟

کفپوش ورزشی انتخاب شده باید بتواند پاسخگوی نیازهای مختلف ورزش های داخل و خارج از سالن باشد.
مهم تر از همه یک کفپوش ورزشی باید ایمن باشد ، کفپوش نباید لغزنده باشد و همچنین خیلی نرم و سفت نیز نباشد تا توانایی محافظت از بدن ورزشکاران در برابر  آسیب ها را داشته باشد.
علاوه بر این کفپوش ورزشی مناسب برای ورزش هایی که با توپ انجام می‌شوند باید سطح برگشت خوبی برای توپ فراهم نموده تا فعالیت ورزشی بر روی آن با کیفیت بالا انجام شود.

کفپوش ورزشی

مزایا و ویژگی‌های استفاده از کفپوش ورزشی پایا فلور

۱- روشن کردن فضا

کفپوش های ورزشی پایا فلور دارای طرح ها و رنگ های مختلفی هستند . در صورتی که باشگاه و محیط ورزشی مورد نظر شما نور کمی دارد استفاده از رنگ های روشن کفپوش می تواند به روشن شدن محیط کمک کند.

۲- دارا بودن خاصیت ضربه گیری

یکی از مزایا و ویژگی‌های استفاده از کفپـوش ورزشی پایا فلور که باعث جذب شوک و کاهش خستگی در حین انجام ورزش فعالیت می شود ، نرم و راحت بودن این نوع کفپـوش ها می باشد که باعث می‌شود ورزشکاران بتوانند مدت بیشتری را ورزش نموده بدون آنکه خستگی زیادی را احساس کنند.

۳- اطمینان از ایمنی ورزشکاران در حین تمرین

کفپـوش های ورزشی پایا فلور از جنس فومی هستند که نه بسیار نرم و نه خیلی سخت است . این کفپـوش ها مانع از سر خوردن و زمین خوردگی ورزشکاران در حین ورزش می شود و در صورت آسیب نیز با گرفتن آسیب های احتمالی باعث کاهش خطرات می شود.

۴- دارا بودن خواص ضد آب

یکی دیگر از ویژگی‌های کفپـوش ورزشی پایافلور که استفاده از آنها راحت نموده است دارا بودن خاصیت ضد آبی می باشد .
پس از ریخته شدن مایعات بر روی سطح کفپوش ، این مایعات به لایه های داخلی نفوذ پیدا نکرده و بر روی سطح کفپوش باقی می ماند و می توان آن را تنها با یک  پارچه نخی از روی کفپوش جمع کرد.
در صورت گرد و خاک گرفتن و کثیف شدن کفپوش نیز می توان با استفاده از یک طی نخی مرطوب آن را تمیز نمود.

۵- عایق مناسبی برای گرما

کفپـوش های ورزشی پایافلور به دلیل آنکه ضخیم ساخته می شوند به عنوان یک عایق مناسب در محیط ها و باشگاه های ورزشی عمل کنند و در فصل سرما از بیرون رفتن گرمای محیط باشگاه جلوگیری می کنند.

۶- استفاده در مکان های مختلف

از این کفپـوش ها علاوه بر استفاده در ورزش های داخل و خارج از سالن مانند والیبال ، فوتبال ، بدنسازی ، ژیمناستیک و غیره می توان برای نصب در کف پارک ها و مهدکودک ها نیز استفاده نمود.
کفپوش زمین ورزشی فضای باز را میتوان در مکان های بدون سقف و روباز استفاده کرد.

۷- دارا بودن قیمت مناسب

این نوع از کفپـوش های ورزشی از نظر اقتصادی مقرون به صرفه بود و بدلیل قیمت های مناسبی که دارند طرفداران زیادی در سراسر کشور دارا می باشند.

۸- دوام زیاد این نوع کفپوش ها

کفپـوش های ورزشی به دلیل انعطاف و مقاومت زیادی که در برابر فشار دستگاه های سنگین دارند بهترین گزینه برای استفاده در باشگاه های بدنسازی می باشند.

مناسب ترین کفپـوش ورزشی را از کجا می توان تهیه نمود؟

پایافلور، یکی از بزرگترین تولید کننده های کفپوش ورزشی  داخل سالن و کفپوش فضای باز در ایران است . برای خرید کفپـوش ورزشی می توانید با مشاوره های این مرکز مشورت نموده و بادوام ترین نوع کفپـوش ورزشی را انتخاب کنید.
پایافلور علاوه بر  تولید و فروش کفپوش های ورزشی نصب این کفپوش ها را نیز انجام داده و برای نصب آنها با متبحرترین و با تجربه ترین نصاب ها در این زمینه همکاری دارد.
پایافلور : تولیدکننده کفپوش ورزشی در ایران /  ۰۹۱۲۳۱۰۰۷۳۶
www.payafloor.com

نظرات