از چه سامانه پیامکی استفاده کنم

0

در حال حاضر دنیای دیجیتال است و فضا، فضای آنلاین. هر چه که پیش می‌رویم نقش اینترنت و فضای آنلاین در زندگی ما بسیار پر رنگ می‌شود.

بنابراعلام سامانه پیام کوتاه باتاب، کسب و کار هایی که لازم دارن پیامک هایی به شماره موبایل افراد مختلف ارسال کنند نیاز دارند می توانند از این سامانه پیام کوتاه استفاده کنند. فروشگاه هایی هستند که اینترنتی هستند و به سامانه‌های ارسال پیام کوتاه متصل هستند و کار اطلاع رسانی و ارسال کد ثبت نام در سایت، رسید خرید و دیگر اطلاعات را از طریق وب سرویس سامانه باتاب برای مشتری‌ها انجام می‌دهند.

سامانه پیامکی

آشنایی با سامانه پیامکی

شما حتما در طول روز پیامک های تبلیغاتی مختلفی دریافت می کنید و ا این رو تا حدودی با سامانه پیامکی آشنایی دارید اما شاید کاربرد دقیق سامانه پیامکی را ندانید. سامانه پیامکی کاربرد های زیادی دارد و می تواند در موارد مختلفی به شما کمک کند و حتی می تواند باعث رشد کسب و کار شما شود.

برای مثال از جمله کاربردهای سامانه پیامکی می توان به مواردی همچون ارسال پیامک از طریق وب سرویس، سرویس های رمز یکبار مصرف، ارسال پیامک تبلیغاتی، صندوق انتقادات و … اشاره کرد. البته توجه داشته باشید که این ها تنها بخشی از کاربردها و قابلیت های یک سامانه پیامکی است.

اما از سامانه پیامکی می توان در ارگان ها و سازمان های مختلف استفاده کرد که از جمله کاربردهای سامانه پیامکی در ارگان و سازمان های مختلف می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– استفاده از سامانه پیامکی در فروشگاه ها
– مدارس
– کانون های تبلیغاتی
– سایت های مخصوص سایت های وردپرس
– هتلها
– استفاده برای شهرداری ها
– شرکت و ادارات
– کتاب فروشی ها
– آزمایشگاه
– آموزشگاه ها
– پزشکان
– رستوران ها
– نشریات و مطبوعات
– فروشگاه های زنجیره ای
– فروشگاه های اینترنتی
– نرم افزارهای اندروید و ios
– بانک ها و موسسات مالی
– سازمانهای دولتی
– و ….

حال که تا حدودی با سامانه پیامکی آشنا شدید و متوجه شدید که چه کاربرد و البته قابلیت های گسترده ای دارد، شاید شما هم بخواهید از سامانه ی پیامکی در کسب و کار خود استفاده کنید اما ندانید که از کدام سامانه پیامکی استفاده کنید. شما می توانید از سامانه پیام کوتاه باتاب برای خدمات خدمات خود استفاده کنید.

پنل پیامک چیست؟

این سوالی است که خیلی از مشتریان ما می‌پرسند، که سامانه پیام کوتاه چیست و چگونه کار می‌کند؟ یا شاید سوال دیگری در ذهن شما باشد، زمانی که می‌توانم با موبایلم پیامک ارسال کنم چرا در این اوضاع اقتصادی پنل اس ام اس خریداری کنم؟ در این مقاله به این سوالات پاسخ می‌دهیم.

اگر بخواهید در مقیاس بالا  پیامک ارسال کنید و شماره افراد را نداشته باشید نیاز دارید از پنل های پیامک استفاده کنید. مثلا میخواهید به تمامی افراد خانم بین ۳۰ تا ۵۰ سال خانوم پیامکی برای فروشگاه لوازم آرایشی خود ارسال کنید. شما که با گوشی خود نمیتوانید این کار را انجام دهید همچین اگر از سیم کارت گوشی خود تعداد زیادی پیام به افراد مختلف بدهید سیم کارت شما مسدود می شود و نمیتوانید همچین پیامی را برای این افراد استفاد کنید در صورتی که در یک سامانه پیام کوتاه شما امکان استفاده از ۱۰۰ ها هزار پیامک را به راحتی دارید و این تعداد پیام کوتاه در کمتر از چند دقیقه ارسال می گردد.

پنل اس ام اس به شما کمک می‌کند تا بتوانید با سرعت بالا و در مقیاس زیاد پیامک انبوه ارسال کنید و احتمالا برای شما جالب است اگر بدانید که دیگر نیازی نیست شماره موبایل ها را خودتان جمع‌آوری کنید، در سامانه پیام کوتاه بانک شماره موبایل ها جمع‌آوری و طبقه بندی شده است و شما فقط با انتخاب نوع دسته‌بندی می‌توانید به مخاطبتان مورد نظرتان پیامک ارسال کنید.

سامانه پیامک چگونه کار می‌کند؟

سامانه پیام کوتاه یک نرم افزار تحت وب می باشد که با در دست داشتن نام کاربری و پسورد می توانید وارد پنل کاربری خود بشوید. بهتر است از نرم افزار های مرورگر بروز و آخرین نسخه (گوگل کروم، فایرفاکس، اینترنت اکسپلورر) استفاده کنید. شما با نام کاربری و پسورد خود وارد سامانه پیام کوتاه شده و شیوه های ارسال پیامک مختلف را مشاهده می کنید. امکان ارسال پیامک تکی، ارسال پیامک گروهی، ارسال به محله های مختلف، ارسال به مشاغل مختلف و …. وجود دارد و می توانید از آنها استفاده کنید. شما با داشتن یک پنل پیامکی امکان استفاده از وب سرویس های مختلف را دارید و می توانید از این امکانات استفاده کنید.

سامانه پیام کوتاه  چه تاثیری  در راندمان فروش دارد

فرض کنید. شما یک کسب و کار اینترنتی دارید وقتی بعد از ثبت نام مشتری به آنها پیام خوش آمد گویی داده بشود و همچنین تمامی مراحل خرید آنها از ثبت سفارش پرداخت مالی سفارش، مراحل پردازش، کد رهگیری سفارش را در لحظه برای مشتری ارسال نمایید. این مشتری اطمینان بهتری به شما پیدا می کند و برای دفعات بعدی از شما خرید انجام می دهد. پس اطلاع رسانی درست به مشتریان یک برگ برنده برای شما می باشد. همچین اگر جشنواره ای داشته باشید بهترین راه اطلاع دهی به مشتریان از همین راه پیامک می باشد. پس اگر میخواهید مشتریان خود را بیشتر نمایید حتما از پیامک برای اطلاع دهی به مشتریان استفاده نمایید.

در اپلیکشن های موبایل و حتی ثبت نام سایت ها و تراکنش های بانکی امروزه یک رمز یک بار مصرف برای شما ارسال می گردد و با اینکار شما را شناسایی می کنند. به این مدل رمز ها otp یا رمز های یکبار مصرف گفته می شود. شا با استفاده از سامانه پیام کوتاه باتاب می توانید از وب سرویس پیامکی رمز یکبارمصرف به راحتی استفاده کرده و نرم افزار خود را توصعه دهید. راهنمایی این وب سرویس در وب سایت موجود است و به سادگی قابلیت وصل به تمامی نرم افزار ها را دارا می باشد.

نظرات