بیوگرافی و سوابق نگار اسماعیلی تکواندوکار قهرمان آسیا + تصاویر و زندگی شخصی

2

با بیوگرافی «نگار اسماعیلی» (negar esmaeili) تکواندوکار ، عکس ها و تصاویر جدید و شخصی جدید نگار اسماعیلی تکواندو ، زندگینامه (نگار اسماعیلی قهرمان آسیا) و همسرش ، اینستاگرام نگار اسماعیلی تکواندو ، زندگی شخصی و فوتبالی نگار اسماعیلی دارند رکورد تکواندوی آسیا و تصاویر شخصی و ورزشی و قد و پدر و مادر و خانواده او در مجله اینترنتی حرف تازه آشنا شوید.

بیوگرافی و سوابق نگار اسماعیلی تکواندوکار قهرمان آسیا + تصاویر و زندگی شخصی

 

بیوگرافی نگار اسماعیلی تکواندوکار

نگار اسماعیلی (negar esmaeili) متولد ۱۳۸۰ در سمنان تکواندوکار اهل ایران و دارنده مدال طلای آسیا و عنوان قهرمانی آسیا در سال ۲۰۲۱ می باشد.

سوابق ورزشی

نگار تکواندو و ورزش رزمی را از کودکی با حمایت خانواده اش آغاز کرده و حالا بر قله موفقیت و شهرت ایستاده است. او با تلاش و پشت کار زیاد توانسته در مسابقات داخلی و بین المللی مدال های رنگارنگی را کسب کند.

وی در طول فعالیت خود در رشته تکواندو توانسته مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ (اردن) و مدال طلای مسابقات آسیایی را به میزبانی کیش در سال ۲۰۱۹ را کسب کند

بیوگرافی نگار اسماعیلی تکواندوکار

او در مسابقات تکواندو نوجوانان آسیا در سال ۲۰۱۹ در اردن در وزن منهای ۴۴ کیلوگرم همه حریفانش را شکست داد و طلای آسیا را کسب کرد و سپس در مسابقات قهرمانی کشور، لیگ و انتخابی تیم ملی درخشید و با وجود سن و سال کم به تیم ملی بزرگسالان نیز راه پیدا کرد.

رکوردشکنی و قهرمانی آسیا در سال ۲۰۲۱

نگار اسماعیلی در بیست و چهارمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی آسیا در لبنان در وزن ۴۶- کیلوگرم مدال طلای آسیا را کسب کرد.

او که برای نخستین بار است حضور در مسابقات بزرگسالان آسیا را تجربه می‌کند دومین طلای تاریخ بانوان ایران در قاره کهن را به نام خود ثبت کند. وی با برتری ۲۹ بر ۹ مقابل «زیودا آیریماتو» از قزاقستان، ۲۲ بر ۴ برابر «ورونیکا گارسس» از فیلیپین و بر ۲۸ بر ۷ در پیکار با «شوخسانام ازاموا» از ازبکستان راهی دیدار نهایی شد و در این مرحله هم ۳۲ بر ۹ «می رئو کانگ» از کره جنوبی با نشان طلای نوجوانان جهان و آسیا را شکست داد و روی سکوی نخست ایستاد.

نگار اسماعیلی تکواندو

پیج اینستاگرام نگار اسماعیلی

پیج اینستاگرام نگار اسماعیلی

صفحه رسمی وی با نشانی
negar_esmaeili7 در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعال است ، اما خصوصی و شخصی بوده و از دسترس عموم خارج است.

2 دیدگاه در “بیوگرافی و سوابق نگار اسماعیلی تکواندوکار قهرمان آسیا + تصاویر و زندگی شخصی

  1. سیدحنظله موسوی گفت:

    سال تولد ۱۳۸۱

  2. سیدحنظله موسوی گفت:

    نگار اسماعیلی اهل اصفهان میباشد

نظرات