بیوگرافی دکتر نیلوفر نیسی ویروس شناس و همسرش + تصاویر و زندگی شخصی و کاری

0

بیوگرافی دکتر نیلوفر نیسی | زندگی خصوصی همسر و فرزندان

انتشار عکسی از دکتر نیلوفر نیسی بعد از ساعت ها کار مداوم در آزمایشگاه در اسفندماه سال ۹۸ به صورتی وایرالی در فضای مجازی منتشر شد در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی حرف تازه با معرفی این خانم دکتر فداکار با ما همراه باشید .

نیلوفر نیسی به عنوان چهرۀ سال معرفی شد چرا که پس از این و تا پایان قصۀ «کرونا» هر فداکاری دیگری که شکل بگیرد از همین جنس است و او را می توان یک نماد دانست و تا اهمیت بخش سلامت چه در نظام بودجه ریزی و چه در کادر اداری را هم یادآور شویم. تنها هم این زن نیست. شمار زنانی که اکنون نجات جان مردان و زنان این سرزمین در دستان آنهاست کم نیستند و در جای جای ایران معنا و مفهومی دیگر به خدمات پزشکی داده اند.

با بیوگرافی «نیلوفر نیسی» (niloofar neisi) ویروس شناس اهوازی ، زندگینامه و عکس ها و تصاویر جدید و اینستاگرام و پیج رسمی دکتر نیلوفر نیسی ، زندگی شخصی و سوابق و حضور در خندوانه و عکس جدید همسرش در مجله حرف تازه آشنا شوید.

بیوگرافی دکتر نیلوفر نیسی ویروس شناس و همسرش + تصاویر و زندگی شخصی و کاری

بیوگرافی دکتر نیلوفر نیسی ویروس شناس

نیلوفرنیسی، (niloofar neisi) زاده ۲۵ تیر ۱۳۵۸ در اهواز می باشد، او متخصص ویروس‌شناسی و دارای مدرک تحصیلی دکترای تخصصی (Ph.D) ویروس‌شناسی آزمایشگاهی (ویرولوژی) با شماره نظام پزشکی: آ-۴۱۹۱ ، استادیار ویروس شناسی دانشکده پزشکی و مرکز تحقیقات گوارش و شاغل در پژوهشکده علوم بالینی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی اهواز می باشد.

سوابق و زندگینامه دکتر نیلوفر نیسی ویروس شناس دانشگاه جندی شاپور اهواز

سوابق کاری

نیسی متخصص ویروس‌شناسی و دارای مدرک تحصیلی دکترای تخصصی (Ph.D) ویروس‌شناسی آزمایشگاهی (ویرولوژی) و استادیار ویروس شناسی دانشکده پزشکی و مرکز تحقیقات گوارش و شاغل در پژوهشکده علوم بالینی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی اهواز می باشد.

همسر دکتر نیلوفر نیسی کیست

دکتر نیسی متاهل است و حاصل این ازدواج یک فرزند پسر می باشد

دکتر نیلوفر نیسی و همسرش

اوج شهرت به عنوان نماد کادر درمان کرونا

این چهره پزشکی با انتشار عکسی از او با صورت کبود به دلیل درمان کرونا معروف شد و عکس او به عنوان نماد تلاس کادر درمان برای بیماران کرونا تبدیل شد و احساسات خیلی از ایرانی ها را برانگیخت

دکتر نیلوفر نیسی در خندوانه

در روزهای اوایل شیوع کرونا، تصویری از نیلوفر نیسی ویروس‌شناسِ آزمایشگاه اهواز هنگام فعالیت در ارتباط با کرونا با چهره‌ی خسته و کبود  احساسات مخاطبان را در فضای مجازی برانگیخته است.

پیج اینستاگرام دکتر نیلوفر نیسی ویروس شناس

پیج اینستاگرام دکتر نیلوفر نیسی ویروس شناس کرونا

صفحه رسمی دکتر نیسی با آیدی
niloofar-neisi در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعال است، اما از دسترس عموم خارج و خصوصی می باشد و البته فعالیت کمی در فضای مجازی دارد و عکس پروفایل با پسرش را قرار داده است

دکتر نیلوفر نیسی ویروس شناس اهوازی در خندوانه

نیسی ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ مهمان برنامه خندوانه با اجرای رامبد جوان بود که درباره فعالیت ها و اوج تلاش و توضیح درباره عکسی که وایرال شد ارائه داد که باعث بغض رامبد جوان شد

نظرات