بیوگرافی و سوابق محمد مغانلو بازیکن فوتبال با ماجرای فوت + تصاویر و زندگی شخصی

0

با بیوگرافی «محمد مغانلو» (mohammad moghanloo) بازیکن فوتبال ، عکس ها و تصاویر و درگذشت محمد مغانلو بازیکن سابق پرسپولیس ، زندگینامه (محمد مغانلو بازیکن فوتبال) و همسرش ، اینستاگرام محمد مغانلو بازیکن سابق گسترش فولاد تبریز و پرسپولیس تهران، زندگی شخصی و فوتبالی و ماجرا و علت دقیق فوت و درگذشت محمد مغانلو فوتبالیست و تصاویر شخصی و ورزشی و قد و برادر و سن در مجله حرف تازه آشنا شوید

بیوگرافی و سوابق محمد مغانلو بازیکن فوتبال با ماجرای فوت + تصاویر و زندگی شخصی

بیوگرافی محمد مغانلو بازیکن فوتبال

محمد مغانلو (mohammad moghanloo) فوتبالیست اهل ایران (زاده ۱۸ مرداد ۱۳۷۵) اصالتاً اهل شهرستان چاراویماق استان آذربایجان‌شرقی بود و برادرش نیز یکی از نامزدهای شورای شهر نسیم‌شهر استان تهران است . وی دارای قد ۱۷۷ که در پست هافبک در تیم هایی چون پرسپولیس و گسترش فولاد بازی کرده بود. او در تاریخ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ بر اثر سقوط از داربست دار فانی را وداع گفت.

زندگینامه محمد مغانلو فوتبالیست

مغانلو با ملیت کشور ایران، (۱۸ اوت ۱۹۹۶) سن دارد، قد او ۱۷۷ سانتی‌متر و به عنوان هافبک برای تیم هایی چون پرسپولیس و فجر سپاسی و گسترش فولاد تبریز بازی می کرد و از پای چپ خود به خوبی بهره می‌گیرد .

بیوگرافی محمد مغانلو بازیکن فوتبال

 

سوابق ورزشی و آمار باشگاهی

فوتبال را از کودکی شروع کرده و با درخشش در مسابقات بطور حرفه ای وارد فوتبال شده است. او در تیم هایی چون گسترش فولاد تبریز و پرسپولیس تهران و فجر شهید سپاسی شیراز و … توپ زده بود .

او دوران سربازی را در فجر سپاسی شیراز گذراند و در سال ۱۳۹۴ عضو تیم فوتبال پرسپولیس بود و سپس به عنوان سهمیه جوانان راهی گسترش فولاد تبریز شد.

بطور یقین او یکی از فوتبالیست های خوب و آینده دار کشورمان بود که اجل مهلت نداد و ایشان در تاریخ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ بر اثر حادثه سقوط ار داربست در نسیم شهر فوت کرد.

ماجرا و علت فوت و درگذشت محمد مغانلو

ماجرا و علت فوت و درگذشت محمد مغانلو بازیکن فوتبال

بر اساس گزارش های رسیده وی در حال نصب بنر تبلیغاتی در قسمت ریل راه آهن بوده که با برخورد قطار آسیب دیده و درگذشته است. این بنر تبلیغاتی برای برادر محمد مغانلو بود که کاندیدای شورای نسیم شهر شده است.

نظرات