نحوه شرکت در فصل سوم مسابقه (دست فرمون) + زمان پخش و سایت ثبت نام

5

ثبت نام فصل سوم مسابقه «دست فرمون» و سری جدید این مسابقه آغاز میشود اگر علاقه مند به شرکت در دست فرمون ۳ هستید در ادامه نحوه ثبت نام به همراه شرایط و سایت ثبت نام فصل سوم دست فرمون را در زیر بخوانید

نحوه شرکت در فصل سوم مسابقه (دست فرمون) + زمان پخش و سایت ثبت نام دست فرمون 3

آشنایی و معرفی فصل سوم مسابقه دست فرمون

مجله حرف تازه – فصل سوم دست فرمون به تهیه کنندگی محمود محمودی و کارگردانی مسعود صنم به زودی روی آنتن شبکه نسیم می رود.

در خلاصه مسابقه دست فرمون امده : صدای جیغ لاستیک ها دوباره از پیست دست فرمون شنیده خواهد شد
شما هم می توانید بخشی از این هیجان باشید

هیچوقت برای حرفه ای شدن دیر نیست

با ثبت نام در باشگاه اتومبیلرانی ما دست‌فرمونی شوید

برای ثبت نام می توانید به اپلیکیشن یا سایت تلوبیون مراجعه کنید

فصل سوم مسابقه بزرگ «دست فرمون» به کارگردانی مسعود صنم و کاری از شبکه نسیم با ثبت نام از علاقمندان به اتومبیل‌رانی کار را خود را آغاز کرد و به زودی روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

مسابقه‌ی بزرگ «دست‌فرمون» در دو فصل از شبکه‌ی نسیم پخش و مسابقات حرفه‌ای اتومبیلرانی در پیست اختصاصی آن برگزار شد. دست فرمون این برنامه با اجرای کامبیز دیرباز و فصل دوم دست فرمون نیز با اجرای کامران تفتی روی آنتن رفت. دو فصل این برنامه که با استقبال مخاطبان روبرو شده بود، این بار در سومین فصل خود با ساختاری جذاب و هیجان انگیز روی آنتن خواهد رفت.

نحوه ثبت نام در فصل سوم مسابقه دست فرمون

در فصل سوم، از میان علاقه‌مندان به اتومبیلرانی حرفه‌ای، جهت عضویت در «باشگاه اتومبیلرانی دست‌فرمون» ثبت نام به عمل می‌آید. پس از بررسی فیلم‌های ارسالی داوطلبان، از میان واجدین شرایط، جهت عضویت در باشگاه دعوت می‌شود و اعضاء پس از گذراندن اردوی ده روزه‌ی آموزش و کسب مهارت، برای رقابت در پیست اختصاصی دست‌فرمون آماده می‌شوند و در فصل سوم، قهرمانان باشگاه اتومبیلرانی دست‌فرمون معرفی خواهند شد.

سایت ثبت نام دست فرمون ۳

علاقمندان می توانند برای ثبت نام و اعلام داوطلبی برای حضور در « مسابقه‌ی بزرگ دست‌فرمون» به اپلیکیشن و سایت تلوبیون مراجعه کنند.

جهت ثبت‌نام و اعلام داوطلبی برای حضور در « مسابقه‌ی بزرگ دست‌فرمون» مراحل بعدی را دنبال کنید.

ثبت نام کنندگان می بایست تمامی مراحل ثبت نام را تکمیل نمایند، در ثبت نام ناقص، پرونده ثبت نام کننده بررسی نخواهد شد.

لازم به ذکر است حتما فایل مربوط به قوانین و مقررات را دانلود و به دقت مطالعه نمایید.

***همچنین بخوانید: آدرس سایت ثبت نام و ارسال فیلم فصل سوم مسابقه ستاره ساز در تلوبیون

مجری فصل سوم دست فرمون

فصل سوم مسابقه «دست‌فرمون» به‌زودی روی آنتن می‌رود و این در حالی است که نام مجری سری جدید هنوز اعلام نشده است.

فصل اول این برنامه با اجرای کامبیز دیرباز و فصل دوم آن با اجرای کامران تفتی روی آنتن رفت و هنوز نام مجری سری جدید اعلام نشده است. گفته می‌شود در میان مسابقه‌های میدانی تلویزیون، مسابقه «دست‌فرمون» دارای بزرگترین دکور است؛ دکوری که با مساحتی حدود ۱۴ هزار متر شامل چهار بخش استودیو اصلی، گاراژ، استودیو شماره ۲ و پیست مسابقه می‌شود

قوانین و مقررات

۱- این ثبت نام صرفاً جهت اعلام داوطلبی برای عضویت در «باشگاه اتومبیلرانی دستفرمون»است و به منزله ی احراز صلاحیت یا عضویت قطعی باشگاه نخواهد بود.

۲- نداشتن سابقه ی قضایی و کیفری برای داوطلب الزامی است.

۳- این فراخوان صرفاً جهت اتومبیلرانی است و به ثبت نام موتورسواران و یا فیلمهای ارسالی آنها رسیدگی نخواهد شد.

۴- داوطلب شدن در باشگاه اتومبیلرانی دست فرمون محدودیت جنسیتی ندارد و مردان و زنان میتوانند داوطلب شوند.

۵- حداقل سن داوطلبان ۱۸سال و حداکثر سن، بدون محدودیت است.

۶- داوطب با ثبت نام در باشگاه، سلامتی فیزیکی خود را جهت حضور در اردوهای آموزشی و مسابقات اعلام کرده و در صورت مغایرت، مسابقه ی بزرگ دست فرمون مسئولیتی نخواهد داشت.

۷- داوطلب میبایست دارای گواهینامه ی رانندگی معتبر بوده و از زمان بارگزاری گواهینامه حداقل یک سال به پایان اعتبار آن مانده باشد.

۸- مشخصات فردی و مدارک بارگزاری شدهی داوطلب نزد مسابقه ی بزرگ دست فرمون محفوظ است.

۹- داشتن اتومبیل شخصی ای که در دورهی آموزش و مسابقات شرایط لازم را داشته باشد الزامی است.

۱۰- در صورتیکه داوطلب با اتومبیلی غیراز اتومبیل شخصی خود ثبتنام مینماید،رضایتنامه ی کتبی و معتبر از صاحب اتومبیل الزامی است.

 

۱۱- هزینه ی حمل و نقل، نگهداری و تعمیرات و جبران خسارات احتمالی اتومبیل اعلام شده،به عهده ی داوطلب است و باشگاه و مسابقه ی بزرگ دستفرمون مسئولتی ندارد.

۱۲- داوطلب نباید هیچگونه سابقهی قهرمانی (سکو) در مسابقات اتومبیلرانی منطقهای، استانی، کشوری و بینالمللی داشته باشد.

۱۳- داوطلب نباید سابقه ی شرکت در مسابقه ی بزرگ دستفرمون را داشته باشد.

۱۴- داوطلب هنگام ثبت نام میبایست از مهارتهای رانندگی خود فیلمی تهیه و طی مراحل ثبت نام آن را بارگزاری کند.

۱۵- فیلم ارسالی میبایست زیر یک دقیقه باشد.

۱۶- اگر فیلم مهارت با استفاده از تلفن همراه ضبط میشود،گوشی به حالت افقیباشدو لنز دوربین رو به آفتاب قرار نگیرد.بدیهی است فیلمهای بدون کیفیت مورد بررسی قرار نخواهند گرفت.

۱۷- فیلم مهارت داوطلبباید با رعایت شئونات اسلامی و ضوابط تلویزیون جمهوری اسلامی ایران ضبط شده باشد. بدیهی است در غیر این صورت فیلم ارسالی از گردونه ی بررسی حذف خواهد شد.

۱۸- راستی آزمایی و انتخاب داوطلب انصرفاً از طریق بررسی فیلم ارسالی داوطلب انجام خواهد شد و لزومی به تماس و یا حضور در محل مسابقه ی بزرگ دستفرمون نخواهد بود. در غیر این صورت،داوطلب از مراحل بررسی کنار گذاشته خواهد شد.

۱۹- مسابقه ی بزرگ دستفرمون اجازه دارد از فیلمهای ارسالی داوطلبان در شبکه های اجتماعی و برنامه ی تلویزیونی خود استفاده کند.

تعداد شرکت کنندگان انتخابی

۲۰- باشگاه اتومبیلرانی دستفرمون از میان داوطلبان ثبت نام کننده، ۶۰ نفر رانندهی آقا و ۲۰ رانندهی خانم را جهت عضویت در باشگاه انتخاب میکند.

۲۱- داوطلبانی که پس از راستی آزمایی و بررسی فیلم ارسالی، جهت عضویت قطعی باشگاه دعوت میشوند ملزم به حضور در اردوهای آمادگی و آموزش و مهارت باشگاه هستندوترک اردو وعدم حضور منظم،عضویت را لغو کرده و نفر ذخیره جاگزین عضو خاطی خواهد شد.

۲۲- اردوهای باشگاه به مدت ده روزدر یکی از استانهای کشور برگزار خواهد شد و زمان و مکان آن متعاقباً به اعضاء اعلام میشود.

هزینه ثبت نام و شرکت در فصل سوم مسابقه دست فرمون

۲۳- تمامی هزینه های اسکان و آموزش به عهده ی باشگاه خواهد بود و هیچ هزینه ای از اعضای باشگاه اخذ نخواهد شد. این هزینه شامل هزینه ی تعمیرات و نگهداری اتومبیل اعضاء نخواهد بود.

۲۴- در روند اردو و در مسیر آموزش و کسب مهارت اعضاء، بنا به تشخیص مربیهای اردو،۱۵ نفر از اردوی آقایان و  ۵ نفر از اردوی بانوان حذف و یا در فهرست ذخیره ها قرار خواهند گرفت.

۲۵- حضور اعضای نهایی در مسابقات باشگاه اتومبیلرانی دست فرمون الزامی است و غیبت یا انصراف از شرکت در مسابقه،عضویت در باشگاه را لغو خواهد کرد و اعضاء دو هفته پیش از تاریخ شروع مسابقات در پیست دست فرمون، باید آمادگی نهایی خود را اعلام دارند.

۲۶- کلیه ی مراحل اردو و تمرینات و مسابقات اعضاء در قالب یک برنامه ی تلویزیونی ضبط و در فصل سوم دست فرمون و یا فصول آینده و شبکه های اجتماعی مسابقه ی بزرگ دست فرمون پخش خواهد شد.

سایز عکس و نحوه ارسال

۲۷- در طول برگزاری اردوها و ضبط مسابقات و مراحل ساخت برنامه ی مسابقه ی بزرگ دست فرمون رعایت اخلاق و شئونات اسلامی الزامی است.

۲۸- داوطلب از زمان اعلام عضویت باشگاه به او، موظف است در شبکه های مجازی یا اکانت هایی که منتسب به اوست و یا توسط ادمین و یا طرفداران اداره میشود اخلاق و شئونات اسلامی را رعایت کند. بدیهی است در صورت تخلف، عضویت فرد،در هر مرحلهای که باشد، لغو خواهد شدو از روند برنامه کنار گذاشته خواهد شد.

۲۹- پس از ثبت نام نهایی و پذیرش مقررات باشگاه اتومبیلرانی دستفرمون،سایر شرایط و مقررات تکمیلی هنگام مشخص شدن اعضای قطعی در اختیار آنها قرار خواهد گرفت

۳۰- عکس ۴*۳ شرکت کننده

شرایط ارسال فیلم ۱ دقیقه ای مهارت شرکت کننده

فیلم ارسالی می‌بایست زیر یک دقیقه باشد و اگر فیلم مهارت با استفاده از تلفن همراه ضبط می‌شود، گوشی به حالت افقی باشد و لنز دوربین رو به آفتاب قرار نگیرد.

 

5 دیدگاه در “نحوه شرکت در فصل سوم مسابقه (دست فرمون) + زمان پخش و سایت ثبت نام

  1. کیومرث امیری گفت:

    اگه کسی توی برنامه دست فرمون بود که سیستم ترمز ABSرو توضیح بده که ایا این سیستم چطور کار میکنه من حاضرم صد میلیون جایزه بدم ، اینم شماره تماس منه

  2. EF7 گفت:

    یعنی بدون گواهینامه نمیشه؟ اح

  3. رضاصابر گفت:

    تو رو خدا منو یجور دیگه ثبت نام کنین نمیشه با گوشی

  4. رضاصاب گفت:

    آقا منو ثبت نام کنین هر کاری کردم نشد

  5. نادر گفت:

    اصلا در تلوبیون جایی برای ثبتنام دست فرمون نیست

نظرات