فیلم کامل / شوخی وحشتناک و ترساندن مرجانه گلچین در برنامه شب آهنگی را ببینید

0

قسمت دوازدهم شب آهنگی روز سه شنبه ۲۵ خرداد با حضور مرجانه گلچین با اجرای حامد آهنگی از فیلم نت پخش شد که در ادامه شوخی وحشتناک و ترساندن وی را در شباهنگی و واکنش جالب این بازیگر را ببینید

فیلم کامل / شوخی وحشتناک و ترساندن مرجانه گلچین در برنامه شب آهنگی را ببینید

فیلم ترساندن مرجانه گلچین در برنامه شب آهنگی

قسمت دوازدهم شب آهنگی با حضور مرجانه گلچین با اجرای حامد آهنگی از پلتفرم فیلم نت پخش شد که در ادامه شوخی وحشتناک و ترساندن این بازیگر را در شب آهنگی و واکنش جالب این بازیگر را در فیلم زیر بینید:

تالک شوی شب آهنگی با اجرای حامد اهنگی کمدین خنداونه به قسمت ۱۲ رسید که خانم مرجانه گلچین بازیگر پرکار و با سابقه مهمان این هفته شباهنگی بود که دو سکانس این برنامه سوژه کاربران شده است .

شباهنگی با اجرای حامد آهنگی یک تالک شو به سبک جدید در ایران است که با محوریت شوخی و خنده و با حضور مهمانانی از چهره های ورزشی و سینمایی و معروف اجرا میشود.

در قسمت ۱۲ سریال شب آهنگی روز سه شنبه ۲۵ خرداد از پلتفرم فیلم‌نت پخش شد. آخرین حضور این بازیگر در تلوزیون مربوط به سریال بوتیمار میشود که این روزها از شبکه ۳ سیما پخش شد.

دانلود شباهنگی مرجانه گلچین در برنامه شب آهنگی

برنامه ترکیبی شباهنگى با اجرای جذاب حامد آهنگى و تهیه کنندگی محمد صابری با حضور چهره هاى محبوب کشور از هفته دوم فررودین ۱۴۰۰ آغاز شد.

متقاضيان حضور در برنامه به عنوان تماشاگر، با مراجعه به اپليكيشن ۷۲۴ مى‌توانند ثبت نام کنند.

برنامه اينترنتى «شباهنگى» به كارگردانى و اجراى حـامـد آهنگى و تهيه‌كنندگى محمد رضا صابرى هر سه شنبه ساعت ٨ شب به صورت اختصاصى از پلتفرم «فيلم نت» پخش مى شود

صفحه اینستاگرام برنامه شباهنگی با آیدی shabahangishow فعال است که میتوانید با اسم مهمانان و شرکت کنندگان هر قسمت از برنامه آشنا شوید.

نظرات