فیلم کامل / لحظه نجات علی بشیری بازیکن تیم نود ارومیه از مرگ را ببینید

0

روز گذشته در جریان بازی تیم نود ارومیه و تیم چوکا از سری مسابقات لیگ فوتبال دسته یک علی بشیری بازیکن تیم نود ارومیه در حین آب خوردن با بطری آب معدنی دچار حادثه شد که با کمک به موقع دکتر تیم از مرگ حتمی بر اثر خفگی نجات پیدا کرد در ادامه فیلم کامل لحظه حادثه برای علی بشیری فوتبالیست لیگ دسته یک فوتبال و لحظه نجاتش را ببینید

فیلم کامل / لحظه نجات علی بشیری بازیکن تیم نود ارومیه از مرگ بر اثر خفگی

فیلم نجات علی بشیری بازیکن تیم نود ارومیه از مرگ

مجله حرف تازه – روز گذشته در حاشیه بازی نود ارومیه و چوکای تالش، اتفاقی عجیب و حادثه هولناک برای بازیکن تیم نود رخ داد. بازی دو تیم نود ارومیه و چوکا از سری مسابقات دسته یک فوتبال، لحظاتی بعد از این که علی بشیری مدافع راست ۲۲ ساله تیم نود ارومیه برای تازه کردن نفس و خوردن آب آشامیدنی به کنار زمین رفت، توجه هواداران فوتبال به او جلب شد که روی زمین افتاده بود و به نظر نمی‌توانست نفس بکشد.

فیلم را ببینید:

اتفاقی که چند روز پیش برای کریستین اریکسن ستاره تیم دانمارک رخ داد، باعث شد تا بازیکنان و اعضای دو تیم با نگرانی خود را به علی بشیری برسانند تا از وضعیت او اطلاع پیدا کنند و موضوع زمانی نگران کننده شد که بشیری برای بیش از یک دقیقه نتوانست نفس بکشد و تقلا می‌کرد تا راه گلوی خود را باز کند اما تلاشش بی ثمر بود.

در آن لحظات کسی نمی‌دانست چه بر سر این بازیکن آمده که او روی زمین دست و پا می‌زند چرا که در لحظه خوردن آب توجه کسی به بشیری نبود. اما ماجرا این بود که او پس از باز کردن در بطری و در حال استفاده از آن بود که پلاستیک تلقی دور آب معدنی جدا شده و به حلق او پریده و راه گلو را بسته بود و لحظاتی تراژیک را برای این بازیکن به وجود آورد.

اقدام به موقع پزشک چوکا

پس از این که صورت بشیری کاملا کبود شد و همه بدون این که ماجرا را بدانند، تماشاگر لحظاتی تلخ برای این مدافع بودند، و در شرایطی که دکتر تیم نود هم درحال بررسی صحنه بود پزشک تیم چوکای تالش خود را به او رساند. بشیری با ایما و اشاره به هر دو پزشک فهماند که چه اتفاقی برایش رخ داده که در این لحظه پزشک چوکا دستش را داخل حلق بازیکن نود ارومیه کرد و این پلاستیک را درآورد تا راه نفس علی بشیری باز شود و فوتبال ایران از یک اتفاق هولناک نجات پیدا کند.

شاید او تنها لحظاتی برای بازگشت به زندگی فرصت داشت و کسی نمی‌توانست برایش کاری انجام دهد که سرعت عمل این پزشک زندگی دوباره ای به این اوت انداز معروف لیگ یک بخشید.منبع:حادثه نیوز

نظرات