پیامک و متن تبریک روز جهانی فلافل ۲۰۲۱ + عکس نوشته روز جهانی فلافل مبارک ۱۴۰۰

0

“۲۲ ژوئن روز جهانی فلافل” مبارک ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ روز جهانی فلافل به تمامی فلافل پزان و فلافل خورها و علاقه مندان به فلافل مبارک در ادامه به مناسبت روز فلافل غذای مورد علاقه در خاورمیانه متن و عکس نوشته و عکس پروفایل و پیامک و اس ام اس و مطالب جذاب و خواندنی درباره فلافل و (روز جهانی فلافل) را برای ارسال به شبکه های اجتماعی و فلافل پزها و فلافل خورها و علاقه مندان به فلافل اماده کردیم.

پیامک و متن تبریک روز جهانی فلافل 2021 + عکس نوشته روز جهانی فلافل مبارک 1400

پیام و متن تبریک روز جهانی فلافل به همراه عکس نوشته و عکس پروفایل

۲۲ ژوئن ⁧روز فلافل⁩ است. ⁧یک خوراک خاورمیانه‌ای که از نخود سرخ شده و ادویه‌ درست می‌شود.

۲۲ خرداد ماه در تقویم مناسبت های جهانی روزفلافل نامیده شده است که در سال ۱۴۰۰ این تاریخ مصادف است با ۲۲ خرداد

۲۲ زوئن روز جهانی فلافل مبارک

متن روز جهانی فلافل

در کشورهای مختلف فلافل اسم‌های متفاوتی دارد، در مصر به آن «الطعمیه» می‌گویند در یمن به «باجیة» معروف است، گفته می‌شود، فلافل یک واژه قبطی است که ساکنان اولیه اسکندریه آن را ابداع کردند، آن‌ها به جای فلافل از واژه فالافل استفاده می‌کردند.

*******
فلافل فقط یک غذا نیست بلکه یک نوستالژی است. فلافل به معنی گوله نخود است؛ گوله نخودی پر ادویه‌ که در روغن فراوان سرخ می‌شود و با سس و مخلفات به ساده‌ترین و در عین حال خوشمزه‌ترین غذای ساندویچی تبدیل می‌شود. هرچند فلافل در بیشتر شهرهای ایران پیدا می‌شود اما برای چشیدن طعم واقعی آن باید به جنوب سفر کنید.

عکس نوشته روز جهانی فلافل مبارک 1400

این غذا علاوه بر شهرهای جنوبی کشور مانند اهواز، آبادان و بندرعباس در سایر شهرهای خاورمیانه مانند بیروت، دمشق و بغداد هم محبوب است. مواد اولیه فلافل کم‌هزینه است و به‌سادگی پیدا می‌شود. برای تهیه فلافل به آرد نخودچی، ماش، عدس، سیر و جعفری نیاز دارید.

*****

انتخاب ادویه نیز تأثیر زیادی در طعم نهایی فلافل دارد. ادویه‌هایی که به‌طور معمول برای تهیه فلافل استفاده می‌شود فلفل سیاه، زیره، تخم گشنیز و نمک است. تازه بودن مواد اولیه، نوع ادویه استفاده شده و سسی که درنهایت به فلافل اضافه می‌شود همگی در بهتر شدن طعم غذا تاثیر دارند

عکس نوشته تبریک روز جهانی فلافل

عشق فلافیا روزتون مبارک

عکس نوشته تبریک روز جهانی فلافل

 روز جهانی فلافلبه همه عاشقان فلافل و فلافل خورهای حرفه ای دو نونه خور مبارک

عکس نوشته تبریک روز جهانی فلافل

عشق فلافلیا روزتون مبارک

عکس برای روز جهانی فلافل

۲۲ ژوئن روز فلافل است این روز رو به همه عاشقای فلافل علی الخصوص دانشجوها تبریک میگم

عکس فلافل برای پروفایل روز جهانی فلافل

 

نظرات