عکس / ماجرای کشف سر بریده شده انسان روی علمک گاز در شمال تهران

0

ماجرای کشف سر بریده شده انسان روی علمک گاز در شمال تهران

کشف سر انسان روی علمک گاز در شمال تهران باعث ترس زن و دو فرزندش شد دیده شدن سربریده انسان روی علمک گاز در شمال تهران و ماجرای کامل و جزئیات خبر را با عکس بخوانید

 عکس / ماجرای کشف سر بریده شده انسان روی علمک گاز در شمال تهران، عکس سربریده شده

مجله حرف تازه از روزنامه ایران: پیدا شدن سر یک آدم روی علمک گاز مقابل یک خانه درشمال تهران زن جوان و فرزندانش را به وحشت انداخت.

چند روز قبل زن جوانی به همراه دو فرزندش از خانه خارج شدند تا به میهمانی بروند اما ناگهان با مشاهده سر انسان که روی علمک گاز گذاشته بودند وحشت‌زده با پلیس تماس گرفت.

وقتی مأموران پلیس به محل رسیدند با مشاهده سر یک مرد که شکل عجیبی داشت آن را به دستور بازپرس جنایی تهران به پزشکی قانونی منتقل کردند. نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد ۳۰ سال از مرگ این مرد گذشته است.

عکس / ماجرای کشف سر بریده شده انسان روی علمک گاز در شمال تهران، عکس سربریده شده

بنابراین تحقیقات برای اینکه مشخص شود این سر چگونه به آن محل منتقل شده ادامه یافت. تا اینکه شوهر زن جوان به مأموران گفت: من صبح روز حادثه از خانه خارج شدم که ناگهان در میان زباله‌هایی که سرکوچه گذاشته بودند این سر را مشاهده کردم که کنار جوی آب افتاده بود و به تصور اینکه عروسک یا مجسمه است آن را برداشتم و به‌عنوان تزئین بالای علمک گاز خانه‌ام قرار دادم و هرگز تصور نمی‌کردم متعلق به یک انسان واقعی باشد.

در ادامه تحقیقات نیز مشخص شد این سر مدت‌ها در یک آزمایشگاه به‌عنوان نمونه آزمایش داخل مواد نگهدارنده قرار داشته و کارشناسان آزمایشگاه روی آن آزمایش می‌کرده‌اند اما مدتی قبل پس از اتمام کارشان آن را داخل زباله‌ها به بیرون منتقل کرده بودند اما مشخص نیست چگونه از داخل کیسه‌های زباله بیرون افتاده است.

بدین ترتیب با مشخص شدن این ماجرا پرونده مختومه شد.

نظرات