اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم جاده خاکی + خلاصه داستان

0

“جاده خاکی″، فیلم ایرانی به نویسندگی و کارگردانی پناه پناهی و به تهیه کنندگی  مستانه مهاجر است. این فیلم محصول سال ۱۳۹۹ و در ژانر درام و اجتماعی ساخته شده است. فیلم جاده خاکی که  به تازگی در جشنواره کن اکران شد، حالا قرار است بر روی پرده سینماهای ایران برود. در ادامه مطلب به معرفی فیلم جاده خاکی و بازیگران آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

 

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم جاده خاکی + داستان کامل و تصاویر و افتخارات

خلاصه داستان

فیلم “جاده خاکی” روایتگر ماجرای جذاب خانواده‌ای است که سفری را آغاز می‌کنند بدون اینکه بدانند به کجا خواهند رفت و چه خواهد شد. هنوز جزئیات بیشتری از داستان این فیلم منتشر نشده است که به محض انتشار، در این مطلب قرار خواهد گرفت.

خلاصه داستان فیلم جاده خاکی

گفتنی است فیلمبرداری این فیلم در آذربایجان شرقی و غربی و اردبیل انجام شده ‌تدوین همزمان آن مدتی پیش به پایان رسید. از همکاران سناریو می‌توان به نادر ساعی ور که قبلا “سه رخ” را با جعفر پناهی کار کرده بود اشاره کرد.

 

اسامی بازیگران فیلم جاده خاکی به همراه نقش

اسامی بازیگران فیلم جاده خاکی به همراه نقش

 

دیگر عوامل

نویسنده و کارگردان: پناه پناهی، تهیه کننده: مستانه مهاجر، گروه کارگردانی:برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: نگار جنیدی، دستیار دوم کارگردان :سامان ایران نژاد، منشی صحنه :فرید شریفی ،گروه تهیه: مجری طرح: نادر ساعی ور مدیرتدارکات:میلاد مهدیزاده، گروه فیلمبرداری: مدیر فیلمبرداری: امین جعفری، دستیار اول فیلمبردارسجاد براتی، دستیاران :شهاب میرکریمی .امیرحسین میرکریمی، گروه صدا: صدا برداری صحنه: عبدالرضا حیدری، دستیار:ایمان بازار، صداگزاری ومیکس : زهره علی اکبری، دستیار: الناز مهین خاکی، گروه موسیقی: موسیقی :پیمان یزدانیان بر اساس تمی از شوبرت و اجرای کنسرتو ایتالیایی اثر یوهان سباستیان باخ ،سونات شماره ۱۴ در لا ماژور اثر فرانتس شویرت، فیلمنامه: پناه پناهی، مشاور : نادر ساعی ور با تشکر از : کسری فروهی، تدوین: اشکان مهری، امیر اطمینان، گروه طراحی صحنه و لباس: طراح صحنه : بابک جاجایی تبریزی، انتخاب لباس:سارا خمیسی، مهسا خمیسی.

نظرات