مهاجرت ناگهانی (رضا رشیدپور) از ایران صحت دارد؟ ماجرای مهاجرت رضا رشیدپور

0

رضا رشیدپور در استوری صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت اما خودم را جا گذاشتم و مهاجرت رضا رشیدپور از ایران صحت دارد؟ در ادامه جزئیات خبر را بخوانید.

مهاجرت ناگهانی (رضا رشیدپور) از ایران صحت دارد؟ ماجرای مهاجرت رضا رشیدپور

ماجرای مهاجرت رضا رشیدپور از ایران

مجله حرف تازه – رضا رشیدپور مجری و بازیگر و تهیه کننده با سابقه تلویزیون، پس از دو ماه که صفحه شخصی اینستاگرامش را به روز نکرده بود، با انتشار یک استوری با عکسی از درون هواپیما، بسیاری از دنبال‌کنندگان خودش در فضای مجازی را به شک انداخت که به احتمال زیاد، این یک پیام خداحافظی از ایران است.

او در شرح این عکس، کوتاه نوشته است: «اما خودم را جا گذاشتم.»

علت مهاجرت ناگهانی (رضا رشیدپور) از ایران

همین یک جمله باعث شد تا در شبکه ها مجازی و رسانه ها خبر مهاجرتش منتشر شود و حال اینکه آیا رشیدپور از ایران مهاجرت کرده ویا نه هنوز واکنشی به این خبر نداده است.

آخرین برنامه های که این مجری در تلویزیون اجرا کرده بود مسابقه سیم آخر بود که قسمت اخر آن به تازگی پخش شده است

رضا رشیدپور متولد هجدهم مرداد ماه ۱۳۵۷ با اصالت آذربایجانی است، در دوران مدرسه درسخوان بوده به طوری که دیپلم ریاضی-فیزیک خود را با معدل عالی ۱۹٫۸۶ گرفته و همزمان در دو دانشگاه، در دو رشته عمران و کارگردانی فارغ‌التحصیل شده‌است.

رشیدپور علاوه بر مجری گری به کار کارگردانی و ساخت و ساز نیز اشتغال دارد. وی در فیلم‌های سوپراستار، شیش و بش و در امتداد شهر نقش‌آفرینی کرده‌است.

خانواده رضا رشیدپور

تنها یک خواهر کوچک‌تر از خودش دارد که مهندس معمار است. مادرش خانه‌دار و پدرش مهندس برق و الکترونیک بوده و زمانی‌که برای جمع‌آوری تجهیزات لشکر عاشورا به دزفول اعزام شده بود، حین انجام وظیفه قطع نخاع شد و در سال ۷۶ شهید شد.

در سال ۸۲ با خانم نغمه مهرپاک مجری برنامهٔ تصویر زندگی که فوق لیسانس روانشناسی دارد، ازدواج کرد و دختری به نام هلن دارد.

در ادامه رشید پور درباره دخترش هلن گفت:من عاشق دخترم هستم و همه ی زندگیم در محوریت دخترم می چرخد.

نظرات