تاریخ و ساعت بازی ایران و کامبوج مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر + خلاصه بازی

0

بازی ایران کامبوج از سری مسابقات مقدماتی جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر روز جمعه ۲۱ خرداد از ساعت ۱۹ به وقت ایران برگزار میشود که در ادامه جزئیات بازی ایران و کامبوج و خلاصه بازی و محل بازی و ترکیب تیم ملی فوتبال ایران را در مجله حرف تازه میخوانید.

تاریخ و ساعت بازی ایران و کامبوج مقدماتی جام جهانی 2022 قطر + خلاصه بازی

زمان بازی ایران و کامبوج مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

بازی ایران و کامبوج از سری مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر روز جمعه ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹ به وقت ایران برگزار میشود . این بازی در حالی انجام میگیرد که تیم ملی فوتبال ایران در گروه سوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی در منطقه آسیا یک پله صعود کرد.

شاگردان دراگان اسکوچیچ که پیش از بازی ششم، با ۵ بازی و ۹ امتیاز در رده سوم جدول قرار داشتند پس از برتری ارزشمند ۳ بر صفر برابر بحرین ۱۲ امتیازی شده و به لطف تفاضل گل بهتر، بالاتر از این تیم در رده دوم جدول ایستادند.

تیم ملی فوتبال ایران حالا در هفتمین دیدار گروهی اش باید به مصاف کامبوج، ضعیف‌ترین تیم گروه سوم برود؛ دیداری که قرار است روز جمعه ۲۱ خرداد و از ساعت ۱۹ به وقت ایران برگزار شود.

تیم ملی در بازی رفت که در ورزشگاه آزادی و در حضور تاریخی زنان تماشاگر ایرانی برگزار کرد موفق شد با ۱۴ گل تیم کامبوج را از پیش رو برداد.

آشنایی با تیم فوتبال کامبوج

کامبوج ضعیف‌ترین تیم گروه و شاید بتوان گفت یکی از ضعیف‌ترین تیم‌های فوتبال قاره آسیاست که پیروزی مقابل این تیم اصلا دشوار نیست. در بازی رفت و در ورزشگاه آزادی تیم ملی ۱۴ بر صفر کامبوج را شکست داد. تیمی که در ۷ مسابقه ۳۲ گل خورده و ۲ گل زده است از نظر فنی به هیچ عنوان نمی‌تواند مقابل تیم ملی کشورمان حرفی برای گفتن داشته باشد

شرط صعود ایران به مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲

تیم ملی فوتبال ایران جمعه ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ باید در دیدار برابر کامبوج قرار گرفت. تیم ملی فوتبال ایران فعلا در گروه سوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی پشت سر عراق ۱۴ امتیازی، در رده دوم ایستاده است. ایران اگر دو بازی باقی مانده اش در این گروه، یعنی جدال با کامبوج و عراق را با پیروزی پشت سر بگذارد، به عنوان صدرنشین از این گروه، راهی مرحله دوم انتخابی جام جهانی قطر می‌شود.

تیم عراق هم جمعه مقابل هنگ کنگ به میدان خواهد رفت که اگر هنگ کنگ بتواند یک امتیاز از عراق بگیرد شرایط به سود ما رقم می‌خورد اما نباید صعودمان را به اما و اگر گره بزنیم.

وضعیت ایران در جدول گروه C

۱- عراق ۱۴ امتیاز

۲- ایران ۱۲ امتیاز

۳- بحرین ۱۲ امتیاز

۴- هنگ کنگ ۵ امتیاز

۵- کامبوج یک امتیاز

نظرات