بیوگرافی علی اصغر عنابستانی و همسر و فرزندانش + زندگی شخصی

0

با بیوگرافی علی اصغر عنابستانی نماینده مردم سبزوار در مجلس و سیاستمدار ایرانی ، عکس ها و تصاویر علی اصغر عنابستانی و همسرش ، زندگینامه علی اصغر عنابستانی و همسرش ، اینستاگرام علی اصغر عنابستانی ، زندگی شخصی و هنری و خانواده و محل تولد و سن و تاریخ تولد و سوابق و همسر و فرزندان علی اصغر عنابستانی و حواشی و جنجال های وی در مجله حرف تازه آشنا شوید.

بیوگرافی علی اصغر عنابستانی و همسر و فرزندانش + زندگی شخصی و شغل همسر و فرزندان

بیوگرافی علی اصغر عنابستانی

مجله حرف تازه – علی اصغر عنابستانی حقوقدان، مولف و محقق و نماینده مردم سبزوار در مجلس یازدهم متولد ۱۳۵۰ در روستای عنابستان شرهرستان سبزوار است و پیش از این فرماندار شهرستان سبزوار و استاندار استان چهارمحال و بختیاری نیز بوده است.

خانواده و زندگی شخصی

در سال ۱۳۵۰ در روستای عنابستان از توابع شهرستان سبزوار علی اصغر عنابستانی در خانواده کم جمعیت و کم درآمد متولد شد. دوران ابتدایی و راهنمایی تحصیلی را در مشهد در محله دروی گذراند و شروع دبیرستان مصادف با حضور در جبهه ها شد و به جبهه برای دفاع از کشور اعزام شد.

علی اصغر عنابستانی و همسرش

همسر علی اصغر عنابستانی کیست

ایشان در سال ۷۲ ازدواج کرده و دارای دو فرزند به نام های ساجده و سجاد است. تاکنون اطلاعات و عکسی درباره همسر و فرزندان عنابستانی منتشر نشده است

مدرک تحصیلی علی اصغر عنابستانی

وی در رشته حقوق تحصیل کرده و دارای مدر کتحصیلی کارشناس ارشد حقوق عمومی است

سال های فعالیت

عنابستانی از سال ۱۳۶۸ وارد نهضت سوادآموزی شد و مشاغلی چون آموزشیاری، ریاست نهضت سوادآموزی کلات، تبلیغات امور شهرستان ها و مدیریت آموزش مداوم استان را بر عهده گرفت.

او بعد از استعفا از نهضت سوادآموزی وارد شغل وکالت شد.

مدتی را به عنوان معاون موسسه جوانان آستان قدس رضوی و نیز مدیر مراکز فرهنگی شهرداری مشهد بود و پس از آن معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان نظام پرستاری کشور شد.

علی اصغر عنابستانی

عنابستانی در انتخابات نهم ریاست جمهوری مسئول ستاد مردمی انتخابات دکتر احمدی نژاد در استان خراسان رضوی بود؛ و پس از آن به عنوان مدیرکل امور اجتماعی استانداری و اولین فرماندار بومی سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد و سپس مشاور استاندار در امور عمومی و معاون اجتماعی دستیار ارشد رئیس جمهور در دوران احمدی نژاد شد.

او هچنین سمت هایی چون قائم مقام امور ستاد استان های آیت الله رئیسی و رئیس هیات مدیره شرکت شهاب خودرو و مدیر حقوقی بنیاد مستضعفان نیز مشغول به خدمت بوده است.

زندگینامه علی اصغر عنابستانی نماینده مجلس و حقوقدان

ماجرای سیلی زدن به سرباز

در ۳ بهمن ۱۳۹۹ ممانعت یک سرباز وظیفه پلیس راهور به نام عابد اکبری از ورود بدون مجوز خودرو وی به خط ویژه اتوبوس در محدوده دروازه دولت تهران، علی‌اصغر عنابستانی عصبانی شد و از خودرو پیاده شده به صورت این سرباز سیلی زد پس از اینکه فیلم این اتفاق در فضای مجازی همه‌گیر شد در خبرگزاری‌های مختلف به آن پرداخته شد.

پس از این اتفاق پلیس راهور شکایت خود را از ایشان به دادسرا ارائه داد. عنابستانی نیز پس از اعلام‌ وصول شکایت پلیس، شکایتی را علیه این سرباز ثبت کرد.

علی اصغر عنابستانی و مامور و سرباز راهور

دیگر فعالیت ها

بعد از جنگ سالها فعالیت تمام وقت فرهنگی در پایگاه بسیج در دستور کارم بودم . قصه می نوشتم ، نمایشنامه و فیلمنامه می نوشتم ، کارگردانی می کردم ، فیلم می ساختم و گاهی اوقات شعر می گفتم ، فرماندهی پایگاه بسیج و رسیدن به امور فرهنگی مسجد و یک محله کوچک همه توانم را گرفته بود .

پیج اینستاگرام علی اصغر عنابستانی

صفحه رسمی وی با نشانی aliasghar_anabestani فعال است با مردم و فالورهای خود در ارتباط است

سوابق کاری

فرماندار شهرستان سبزوار

معاون امور اجتماعی دستیار ارشد رئیس‌جمهور در نهاد ریاست‌جمهوری

استاندار چهارمحال و بختیاری

معاون استانداری خراسان رضوی

مدیرکل امور اجتماعی استانداری خراسان رضوی در دولت نهم

استاندار استان چهارمحال و بختیاری در دولت دهم

در سال ۱۳۸۴ مسئول ستاد محمود احمدی‌نژاد

معاون امور اجتماعی دستیار ارشد رئیس‌جمهور در نهاد ریاست‌جمهوری

معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار شهرستان سبزوار ۱۳۸۵
وکیل دادگستری و عضو کانون وکلای دادگستری خراسان
معاون دستیار ارشد رئیس‌جمهور ۱۳۸۸
مشاور عالی شهردار مشهد ۱۳۹۲
جانشین شهردار مشهد در کلیه امور مربوط به مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام ۲۰۱۷
صاحب امتیاز و مدیر مسئول نشریه گام سوم

نظرات