اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم کولبرف + خلاصه داستان و افتخارات

0

“کولبرف″، فیلم ایرانی به کارگردانی میلاد منصوری و به تهیه کنندگی سید روح‌الله حسینی لرگانی است. این فیلم محصول سال ۱۳۹۹ و در ژانر درام و اجتماعی ساخته شده است. فیلم کولبرف که به تازگی در جشنواره جهانی وی‌آی‌زد بلغارستان برنده جایزه بهترین بازیگر مرد برای زنده یاد (علی انصاریان) شد، قرار است به صورت آنلاین اکران شود. در ادامه مطلب به معرفی فیلم کولبرف و بازیگران آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

 

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم کولبرف با بازی علی انصاریان + داستان کامل و افتخارات

خلاصه داستان

فیلم “کولبرف” روایتگر ماجرای تاثربرانگیز کولبران است. هنوز جزئیات بیشتری از داستان این فیلم منتشر نشده است که به محض انتشار در این مطلب قرار گرفته می شود.

خلاصه داستان فیلم کولبرف

“کولبرف” اولین فیلم بلند میلاد منصوری است که پیش از این سابقه ساخت پنج فیلم کوتاه به نام‌های “میم”، “شکلات”، “اگزیت”، “مستر کلینر” و “سربست” و همچنین دستیاری کارگردان در سریال‌هایی مانند “علی‌البدل” و “پایتخت پنج” را در کارنامه‌ خود دارد. گفتنی است بیش از این نیز، زنده یاد علی انصاریان در چندین جشنواره برای این فیلم نامزد دریافت جایزه بین المللی شده است.

 

اسامی بازیگران فیلم کولبرف به همراه نقش

اسامی بازیگران فیلم کولبرف به همراه نقش

 

دیگر عوامل

نویسنده و کارگردان: میلاد منصوری، تهیه‌کننده و‌ سرمایه‌گذار: سید روح‌الله حسینی لرگانی، مدیر فیلمبرداری: مهدی رضایی، مدیر صدابرداری: فرشید احمدی، تدوینگر: عماد خدابخش، صداگذار: حسین قورچیان، طراح صحنه: فرهاد عسگری، طراح لباس: مریم میرباقری، طراح گریم: محمدرضا میرباقری، طراح بدلکاری: امیرحسین خنجری، جلوه‌های ویژه‌ میدانی: ایمان کریمیان، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: میثم بیدقی، منشی صحنه: رویا بابابیگی، مدیر تولید: هادی قنبری، عکاس: کیمیا پوراحمد، مشاور لهجه: چیا بابامیری، طراح گرافیک: سینا افشار، مدیر تبلیغات و‌ روابط عمومی: آوا فیاض.

نظرات