عکس / درگذشت ناگهانی مادر فرهاد اصلانی بازیگر + مادر فرهاد اصلانی که بود؟

0

مادر فرهاد اصلانی بازیگر سرشناس درگذشت. در ادامه عکس پدر و مادر فرهاد اصلانی و علت فوت ناگهانی مادر این بازیگر و پیام درگذشت فرهاد اصلانی به مناسبت فوت مادرش که در اینستاگرامش را میخوانید.

عکس / درگذشت ناگهانی مادر فرهاد اصلانی بازیگر + مادر فرهاد اصلانی که بود؟

درگذشت مادر فرهاد اصلانی بازیگر

مادرفرهاد اصلانی بازیگر مطرح ایرانی ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ درگذشت. پدر فرهاد اصلانی حاج صادق اصلانی نام دارد، مادرش در ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ دار فانی را وداع گفت.

شورای مرکزی انجمن بازیگران سینمای ایران، در پی درگذشت مادرفرهاد اصلانی ، پیام تسلیتی را منتشر کرد.

در این پیام آمده است: با اندوه فراوان اطلاع یافتیم همکار عزیزمان جناب آقای فرهاداصلانی، سوگوار درگذشت مادر بزرگوارخود هستند.

شورای مرکزی انجمن بازیگران سینمای ایران، مراتب تسلیت خود را به حضور این هنرمند توانای کشورمان و خانواده گرامی ایشان تقدیم می‌کند.»

مراسم تشیع و تدفین آن مرحومه، یکشنبه ۱۴۰۰/۳/۱۶ ساعت ۱۰ صبح در آرامستان باغ رضوان برگزار شد.

خانواده اصلانی با توجه به شیوع ویروس کرونا هیچگونه مراسمی نه در مسجد و نه در منزل برگزار نکردند و هزینه مراسم سوم و شب هفت، صرف امور خیریه خواهد شد.

عکس مادر فرهاد اصلانی بازیگر

فرهاد در واکنش به فوت مادرش نوشت:

دست‌هایی که اشک‌هایم را پاک کرد و مرا نوازش کرد
دست‌هایی که برای من به دعا برخواست
دست‌هایی که پشت و پناه من بود
دست‌های مادرم
بدرود مادرِ جان….
روحت شاد

خانواده و پدر و مادر فرهاد اصلانی

فرهاد اصلانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی ۱۸ خرداد سال ۱۳۴۵ در بیجار متولد شده است. این بازیگر پرکار ایرانی با مژده دانش پژوه ازدواج کرده و متاهل است. از آثار هنری ایشان می توان به بازی در سریال راه طولانی، سریال نمایش خانگی هیولا و فیلم سینمایی روسری آبی اشاره کرد.

گفتنی است وی، برای بازی در دو فیلم سینمایی «خرس» و فیلم سینمایی «زندگی خصوصی»، سیمرغ بلورین سی‌امین دوره جشنواره فیلم فجر را به‌دست آورد. او برای نقش‌آفرینی در فیلم «دختر» هم چندین جایزه از جشنواره های جهانی دریافت کرد.

نظرات