بیوگرافی و ماجرای زورگیری از محمد دلکش عکاس خبری

2

با بیوگرافی «محمد دلکش» عکاس خبری ، عکس های جدید محمد دلکش و همسرش ، زندگینامه محمد دلکش عکاس خبری و همسرش ، اینستاگرام محمد دلکش عکاس خبری ، زندگی شخصی و هنری محمد دلکش و تصاویر شخصی وی و ماجرای زورگیری و اخاذی از وی با ما در مجله حرف تازه همراه باشید

بیوگرافی و سوابق محمد دلکش عکاس خبری + ماجرای زورگیری و پیج اینستاگرام

بیوگرافی محمد دلکش عکاس خبری کیست

محمد دلکش متولد ۱۳۶۷ در تهران از عکاسان و تصویربرادران خبری حوزه خبر در خبرگزاری ها و روزنامه های معتبر کشور است. او دارای مدرک کاردانی عکاسی خبری – کارشناسی مدیریت امور فرهنگی – کارشناسی ارشد امور فرهنگی (گرایش برنامه ریزی) و مدرس دروس روابط عمومی و علوم اجتماعی در دانشگاه پیام نور می باشد. وی مجرد است و ازدواج نکرده .

سوابق شغلی

دلکش از سالها پیش سابقه همکاری با خبرگزاری ها و روزنامه های معتبر ایران از ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۳ را در کارنامه خود ثبت کرده و مدتی نیز به عنوان دبیر انجمن «پیک امید» (امداد فرهنگی) فعالیت می کرد

از جمله سوابق کاری محمد دلکش همکاری با خبرگزاری های معروف و بزرگ کشور از فروردین ۱۳۸۵ تا فروردین ۱۳۹۳ چون خبرگزاری پانا – برنا- شهر – باشگاه خبرنگاران جوان -میزان – رسا – روزنامه قدس و … را دارد.

دلکش علاوه بر عکاسی در زمینه تدوین فیلم فیلمبرداری و روابط عمومی و مدیریت و تولید محتوا نیز کار کرده است.

 

بیوگرافی و ماجرای زورگیری از محمد دلکش عکاس خبری

ماجرای زورگیری و اخاذی از محمد دلکش عکاس خبری

محمد دلکش عکاس خبری بامداد ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ در میدان آزادی مورد حمله زورگیران قرار گرفته و با ۲۱ ضربه چاقو از نقاط مختلف بدن از جمله کلیه و از ناحیه گردن و سر مجروح شده که هم اکنون در بیمارستان بساری بوده و وضعیت جسمانی او نیز رو به بهبود است.

زورگیران پس از وارد کردن ۲۱ ضربه چاقو به یک عکاس خبری، لوازم همراه وی از جمله دوربین عکاسی، لنز عکاسی و لپ‌تاپ را به سرقت بردند

این عکاس خبری، اواخر شب گذشته، به منظور حضور در یک برنامه در استان مازندران، به پایانه آزادی رفته و آنجا سوار بر یک خودروی شخصی شده بود.

زندگینامه محمد دلکش عکاس

در خودروی مذکور علاوه بر راننده، دو سرنشین دیگر نیز حضور داشتند همچنین فردی دیگر نیز پس از سوار شدن این عکاس خبری، سوار بر این خودرو شده و به این ترتیب خودروی مذکور با پنج سرنشین راهی مازندران شد و در مسیر حرکت ناگهان راننده این خودرو مسیرش را به سمت جاده احمد آباد مستوفی تغییر مسیر داد و لحظاتی بعد سه نفر از سرنشینان با سلاح سرد اقدام به زورگیری از دو سرنشین دیگر خودرو کردند در آنجا مشخص شد سه نفر زورگیر بوده و قصد زورگیری از محمد دلکش و دیگر مسافر خودرو را دارند. در نهایت زورگیران جسم نیمه‌جان دلکش را به پایین از خودرو پرتاب کرده و متواری شدند.

حدود ساعت ۶ بامداد یک سگ دامداری متوجه او شده و صاحبش را مطلع کرده و همچنین یک خانواده با خودرویشان در حال عبور از محل بودند که با وضعیت خونین محمد دلکش مواجه شده و با اورژانس تماس گرفتند در ادامه نیز وی به یکی از بیمارستان‌های تهران انتقال یافت.

پیج اینستاگرام محمد دلکش

پیج اینستاگرام محمد دلکش

صفحه رسی وی با نشانی
m.delkesh فعال است که میتوانید آثار عکاسی و خبرها و حوادث خبری که تاکنون کار کرده را ر صفحه شخصی این عکاس ببینید

2 دیدگاه در “بیوگرافی و ماجرای زورگیری از محمد دلکش عکاس خبری

  1. ناشناس گفت:

    خدا خیلی بهش رحم کرده که زنده ولش کردن
    اقای دلکش کارتون اشتباه بوده که اون شب سوار خودروی شخصی بشی

  2. صادق گفت:

    سلام به نظر من اقای دلکش خیلی بی احتیاطی کردن و اون موقع شب با این حجم از دزدی ها و نا امنی ها اصلا کار درستی نبوده که با مسافرکش شخصی راه بیفته تو جاده
    باید یا با آژانس و یا با راننده اسنپ و تپسی هماهنگ میکرد

نظرات