بیوگرافی گابریل پین سرمربی ایتالیایی فوتبال و دستیار فرهاد مجیدی در استقلال

0

گابریل پین یا گابریله پین (Gabriele Pin) بازیکن ایتالیایی سابق فوتبال و سرمربی فعلی فوتبال که به تازگی به عنوان دستیار و مشاور فرهاد مجیدی در استقلال فعالیت میکند با بیوگرافی و زندگی شخصی و ورزشی از بازیکنی تا سرمربیگری و خانواده و پیج اینستاگرام و توئیترش با عکس ها و تصاویر خانوادگی و شخصی و ورزشی وی در این بخش آشنا شوید.

بیوگرافی گابریل پین سرمربی ایتالیایی فوتبال و همسرش + سوابق و زندگی شخصی و فوتبالی

بیوگرافی گابریل پین سرمربی فوتبال

مجله حرف تازه – گابریل پین سرمربی فوتبال (Gabriele Pin) متولد سال ۱۹۶۲ در شهر ویتوریو ونتو ، ایتالیا می باشد، دارای قد ۱٫۷۴ متر و از تاریخ ۲۰۰۵ به afc پیوسته و به عنوان سرمربی فوتبال فعالیت میکند

زندگینامه گابریل پین مربی استقلال

 

سالهای فعالیت

این بازیکن سابق فوتبال اهل ایتالیا خیلی زود وارد دنیای مربیگری شد و اولین تجربه مربیگری او در سال ۱۹۹۹ و هدایت تیم زیر ۱۹ ساله های پارما را برعهده گرفت و در سال ۲۰۰۱ دستیار پراندلی در پارما شد. پین در پارما تجربه همکاری با سرمربیانی همچون دنیله پاسارلا را دارد و به هدایت تیم هایی چون رم و فیورنتینا را بر عهده داشته است

بیوگرافی گابریل پین سرمربی ایتالیایی فوتبال و دستیار فرهاد مجیدی در استقلال

دوران بازیکنی

گابریل فوتبالیست ایتالیایی که در دوران بازیکنی فوتبال در پست هافبک میانی توپ میزد و فوتبالش را در تیم زیر ۱۹ ساله های باشگاه یوونتوس آغاز کرد و در فصل ۱۹۸۲ به تیم سانرمو منتقل شد. او از سال ۱۹۸۶ تا ۱۹۹۲ برای لاتزیو بازی کرد و ۱۹۶ بازی برای لاتزیویی ها انجام داد و پس از درخشش در لاتزیو، در سال ۹۲ راهی پارما شد و تا سال ۹۷ هم در این تیم بازی کرد.

بیوگرافی و عکس های گابریل پین سرمربی فوتبال

پراندلی و پین در تیم ملی ایتالیا

 

خداحافظی از فوتبال

گابریله فوتبال خود را در تیم پیاچنزا در سال ۱۹۹۷ از فوتبال خداحافظی کرد و وارد عرصه مربیگری فوتبال شد.

پین یکی از ارکان پارمای دهه نود بود که به قهرمانی لیگ اروپا رسید و ۹۷ بازی برای این تیم انجام داد.

 

گابریل پین در استقلال

دقایقی پیش فرهاد مجیدی شخصا با انتشار یک استوری، دستیار و مشاور ایتالیایی اش را معرفی کرد

دستیار و مشاور فرهاد مجیدی در استقلال است که طی دو هفته آینده به تمرینات استقلال اضافه می شود تا در امور فنی کمک حال سرمربی جوان استقلال باشد.

تیم فوتبال استقلال پس از جدایی فراز کمالوند از کادر فنی این تیم، فرهاد مجیدی گابریل پین را به عنوان دستیار خود معرفی کرد.

عکس ها و تصاویر گابریله پین سرمربی فوتبال

سوابق سرمربیگری گابریل پین

پین در سال ۲۰۰۱ کار خود را به صورت رسمی به عنوان مربی در تیم پارما آغاز کرد و تا سال ۲۰۰۴ در این تیم به عنوان مربی حضور داشت. پس از آن این مربی ایتالیایی به تیم فیورنتینا رفت و تا سال ۲۰۱۰ به عنوان مربی کار خود را پیش برد.

او از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۴ در تیم ملی ایتالیا بود و با این تیم در یورو ۲۰۱۲ به مقام نایب قهرمانی یورو رسید و در تیم‌های گالاتاسرای، والنسیا، النصر و جنوا به عنوان مربی کار خود را پیش برد و در بازی های یورو ۲۰۱۲، جام کنفدراسیون های ۲۰۱۳ و جام جهانی ۲۰۱۴ حضور داشته است

نظرات