زمان پخش، اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال آنها + خلاصه داستان هر ایپزود

0

سریال آنها محصول سال ۱۴۰۰ به کارگردانی میلاد جزمور و مهدی آقاجانی و تهیه کنندگی پرویز پرستویی جدیدترین سریال نمایش خانگی محصول سال ۱۴۰۰ در ژانر ترسناک و وحشت از ۶ خرداد ماه از فیلم نت در حال پخش است که در ادامه با اسامی و بیوگرافی بازیگران و خلاصه داستان هر ایپزود و عوامل و عکس ها و پیج اینستاگرام سریال آن ها را در این بخش برای آشنایی و معرفی قرار دادیم با ما همراه باشید.

زمان پخش، اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال آنها (ترسناک) + خلاصه داستان هر ایپزود

بیوگرافی و اسامی بازیگران سریال آنها

فهرست بازیگران آن ها ترسناک محصول فیلم‌ نت به قرار محمد بحرانی ، لیندا کیانی ، آناهیتا افشار ، نازنین فلاحی ، مجتبی پیرزاد ، پردیس احمدیه ، نورا هاشمی ، شیرین اسماعیلی ، حسام محمودی ، علیرضا جلالی تبار ، نیما رئیسی ، علیرضا کمالی ، نوید لایقی ، نازنین فلاحی ، عرفان ابراهیمی و دیبا زاهدی است.

این سریال ایپزودیک به کارگردانی میلاد جزمور و مهدی آقاجانی و تهیه کنندگی پرویز پرستویی جدیدترین سریال نمایش خانگی محصول سال ۱۴۰۰ در ژانر ترسناک و وحشت است که نام اولین ایپزود آن به نام بت چین بود که نورا هاشمی در قسمت اول آن در کنار ایلیا اخوان، نورگل شایدولایوا، مهران وثوقی و هیراد محمدی به ایفای نقش پرداخت.

اسامی بازیگران سریال آنها

خلاصه داستان سریال آنها

در خلاصه داستان ایپزود اول انها امده است: مامان اگه تو بمیری خاله طناز مراقبم میشه ؟!! و نوشته شده است:
«آنها» از دل تاریکی می‌آیند…

اولین قسمت نوشته سروش روح بخش، پنج شنبه ٦ خرداد ماه از فیلم نت پخش شد. و این سریال در ۱۰ قسمت با داستان جداگانه تولید شده و اولین تجربه تهیه کنندگی پرویز پرستویی بازیگر نامدار ایرانی است

آنها جدیدترین‌ سریال اختصاصی فیلم نت در ژانر وحشت است. سریال ترسناک ان ها به نویسندگی سروش روحبخش در ۱۰ قسمت پخش خواهد شد و هر قسمت از آن داستانی منحصر‌به‌ فرد را روایت خواهد کرد.

زمان پخش سریال ترسناک «آن ها»

این سریال ترسناک هر پنج شنبه ساعت هشت شب، اپیزود جدید پخش خواهد شد. این مجموعه را به شکل اختصاصی در فیلم‌نت تماشا کنید.

خلاصه داستان ایپزود اول تا آخر سریال آنها

داستان و بازیگران ایپزود سریال آن ها به نام بت چین

پرویز پرستویی با انتشار ویدئویی در اینستاگرام خود آورده است:

نورا هاشمی با بازی در قسمت اول سریال آن ها که بت چین نام دارد، اولین تجربه خود در شبکه نمایش خانگی را پشت سر گذاشت.

از دیگر بازیگران بت چین می‌توان به ایلیا اخوان، نورگل شایدولایوا، مهران وثوقی و هیراد محمدی اشاره کرد.

اولین قسمت نوشته سروش روح بخش، پنج شنبه ٦ خرداد ماه از فیلم نت پخش خواهد شد. تهیه کنندگی این سریال را پرویز پرستویی بر عهده دارد و میلاد جرموز کارگردان این اپیزود است. ”

سریال آنها ویکی پدیا

عوامل سریال:

کارگردانی میلاد جزمور و مهدی آقاجانی

تهیه کنندگی پرویز پرستویی

تیزر : محمد واحد

میلاد جرموز فیلمنامه نویس، کارگردان

میلاد جرموز فیلمنامه نویس، کارگردان و فارغ التحصیل رشته مهندسی مواد که فعالیت هنری خود را در سال ۱۳۷۸ از انجمن سینمای جوانان استان اصفهان آغاز کرد ، پس از نویسندگی و ساخت فیلم های کوتاه،تله فیلم ، فیلم نیمه بلند و فیلم سینمایی در ایران و آمریکا و نویسندگی مشترك فیلم “آن شب” که در ژانر وحشت ساخته شده و در حال حاضر در سينماهاي امريكا و اروپا اكران جهاني دارد ،تصمیم به ساخت سریال “ان ها” گرفت.

میلاد جرموز در کارنامه هنری خود علاوه بر ساخت و نویسندگی فیلم های کوتاه ، تله فیلم، فیلم نیمه بلند و فیلم سینمایی تجربه حضور در بیش از ۱۰۰ جشنواره مهم داخلی و خارجی را دارد که موفق به دریافت جوایز زیادی در این جشنواره ها گردیده است

اسامی بازیگران ایپزود اول تا دهم سریال آنها

مهدی آقاجانی فیلمنامه نویس، کارگردان

مهدی آقاجانی فیلمنامه نویس، کارگردان و فارغ التحصیل ارشد رشته کارگردانی از دانشگاه هنر تهران پس از ساخت مجموعه فیلمهای کوتاه “هول دان” که در شبکه نمایش خانگی با استقبال خوبی همراه شد، به سراغ ساخت سریال “آن ها” رفته است.

مهدی آقاجانی در کارنامه هنری خود علاوه بر ساخت فیلم های کوتاه داستانی و انیمیشن، برنده ی جوایز جشنواره های مهم داخلی و خارجی هم گردیده است که در ادامه به چند نمونه از آن ها اشاره می کنیم.

اینستاگرام سریال ترسناک آن ها

صفحه رسمی این مجموعه نمایش خانگی با نشانی them.series فعال است که تیزرهای هر ایپزود در این صفحه توسط عوامل منتشر میشود

نظرات