علت فوت و درگذشت جو لارا بازیگر نقش تارزان و همسرش + بیوگرافی و عکس

0

بیوگرافی جو لارا بازیگر نقش تارزان در فیلم تارزان و همسرش با علت فوت و عکس های جدید و چهره میانسالی و خانواده و سوابق هنری و فرزندان به همراه عکس های قدیمی در فیلم تارزان و جزئیات فوت و درگذشت بازیگر هالیوودی و همسرش را در این بخش از مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی جو لارا بازیگر نقش تارزان در فیلم تارزان و همسرش + علت فوت و فرزندان

بیوگرافی جو لارا بازیگر تارزان

مجله حرف تازه – جو لارا، (Joe Lara) بازیگر هالیوودی متولد سال ۱۹۶۲ در سن دیگو ایالت کالیفرنیا بود که در تاریخ ۳۰ می ۲۰۲۱ بر اثر سانحه هوایی در سن ۵۸ سالگی به همراه همسرش درگذشت. او به واسطه بازی در نقش تارزان در فیلم قدیمی و محبوب تارزان به شهرت رسید متولد شده بود و از بازیگران سرشناس و معرف و هالیودی محسوب میشد.

علت فوت و درگذشت جو لارا بازیگر نقش تارزان و همسرش + بیوگرافی و عکس

سوابق هنری

لارا برای بازی نقش تارزان در فیلم تلویزیونی تارزان در منهتن در سال ۱۹۸۹ به شهرت رسید و بیشتر طرفداران این بازیگر هالیوودی او با نام تارزان می شناسند. از جمله آثار فیلم های سینمایی و سریال های این بازیگر میتوان به سریال مثل تارزان: ماجراجویی‌های حماسی از سال ۱۹۹۶ تا ۱۹۹۷ و فیلم‌های اکشن سایبورگ آمریکایی مبارز فولادی، مرز پولادی، «آرم استرانگ» و «کلاهک جنگی» و … اشاره کرد

وی بعد از کناره گیری از بازیگری دراو در اوایل سال ۲۰۰۰ میلادی به سمت موسیقی رفت و در سال ۲۰۰۹، آلبوم گریه آزادی را منتتشر کرد.

عکس جو لارا و همسرش

جو لارا و همسرش

جزئیات فوت و درگذشت جو لارا بازیگر نقش تارزان بر اثر سانحه هوایی

جو لارا که به دلیل بازی در نقش تارزان در فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی شناخته می‌شود، در یک سانحه هوایی جانش را از دست داد.

طبق گزارش مقامات محلی، جو لارا بازیگر فیلم «تارزان روز شنبه بر اثر سقوط هواپیما در دریاچه در ایالت تنسی جان خود را از دست داده است. او ۵۸ ساله بود و به همراه همسرش و پنج تن دیگر در این هوپیما حضور داشت. این حادثه هیچ بازمانده‌ای نداشته است.

جزئیات فوت و درگذشت بازیگر تارزان بر اثر سانحه هوایی

کاپیتان گروه آتش نشانی در کنفرانس خبری گفت: تلاش‌های آن‌ها از عملیات نجات به عملیات یافتن اجساد تبدیل شده چرا که امیدی به زنده ماندن هیچ یک از مسافران نیست.

هواپیمای سسنا که حامل جو لارا و همسرش بود، حدود یازده صبح به وقت محلی، فرودگاه اسمیرنا تنسی را به مقصد فرودگاهی در ایالت فلوریدا ترک کرده بود.

 

نظرات