بیوگرافی و عکس های مهندس سعید طاهری معاون عمرانی امامزاده صالح + ترور

0

بیوگرافی مهندس سعید طاهری معاون عمرانی امامزاده صالح + خانواده، سوابق، شغل و ماجرای ترورو عکس های شخصی و خانواده و خاکسپاری و فرزندان و آشنایی با زندگی شخصی و حرفه ای وی در این بخش از مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی مهندس سعید طاهری معاون عمرانی امامزاده صالح + خانواده، شغل و ماجرای ترور

بیوگرافی مهندس سعید طاهری معاون عمرانی امامزاده صالح

مهندسسعید طاهری متولد سال ۱۳۵۱ دانش آموخته مهندسی عمران و در هنگام شهادت معاونت عمرانی امامزاده صالح تهران در تجریش را بر عهده داشت و از خادمان حرم امازاده صالح بود او صبح شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۰ به ضرب گلوله و ضربات چاقو توسط فرد ناشناس در جلوی منزلش در خیابان شریعتی ترور شد

سوابق و فعالیت

شهید مهندس طاهری بیش از ۱۵ سال با عنوان معاون هماهنگی و معاون عمرانی در امامزاده صالح (ع) تجریش خدمت کرده است. همچنین اقدامات زیباسازی و کاشی‌کاری آستان امامزاده صالح (ع) زیر نظر وی بوده است.علاوه بر این، سعید طاهری برادر شهیدی است که در دوران جنگ تحمیلی برای دفاع از میهن به شهادت رسیده بود.

همسر و فرزندان مهندس سعید طاهری

ایشان دارای دو فرزند، یک دختر و یک پسر است و در منزل مسکونی در خیابان شریعتی زندگی میکرد

ترور مهندس سعید طاهری

صبح شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۰ مهندس طاهری پس از خروج از منزل در خیابان شریعتی کوچه شهید واعظی، توسط فردی ماشین‌سوار به ضرب سه گلوله به شهادت رسید که دو گلوله به شکم و یک گلوله زیر قلب او اصابت کرده است.

ساعت ۸ و ۱۷ دقیقه صبح شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۰ مهندس طاهری از کارمندان حرم آستان امامزاده صالح (ع) تجریش تهران هدف اصابت گلوله و ضربات چاقو قرار گرفت و به شهادت رسید .

بیوگرافی و عکس های مهندس سعید طاهری معاون عمرانی امامزاده صالح + ترور

گفتنی است که ضارب، این کارمند را هنگام خروج از منزل به قتل رسانده و متواری شده است و قاتل معاون حرم امامزاده صالح یک نفر بوده و هنوز علت و انگیزه قاتل برای ترور نامبرده نامشخص است

سرهنگ خسروی گفت: پرونده قتل تشکیل شده اما نمی توان گفت انگیزه قتل چه بوده است. نمی دانیم قاتل به طلبکار مهندس طاهری بوده یا مشکل شخصی با وی داشته است. برای مشخص شدن ابعاد ماجرا باید تا دستگیری قاتل صبر کرد.

همچنین اطلاع رسانی ناجا ضمن تایید خبر به قتل رسیدن معاون هماهنگی حرم امامزاده صالح گفت: هنوز جزئیات دقیقی از این حادثه در دست نیست اما قاتل یک نفر بوده و مهندس طاهری به ضرب گلوله همان یک نفر به قتل رسیده است.

 

نظرات