تصاویر و تیپ بازیگران در جشنواره جهانی فیلم فجر ۱۴۰۰ + حواشی

0

سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر در سال ۱۴۰۰ از ۵ تا ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ به دبیری محمدمهدی عسگرپور نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده سینما در تهران آغاز بکار کرده و تاکنون فیمل های صحنه زنی و سیارک و شهربانو و تعدادی فیلم خارجی اکران شده است. عکس ها و تیپ و مدل لباس بازیگران را در جشنواره جهانی فیلم فجر ۱۴۰۰ از بهرام افشاری تا مجید صالحی و لیندا کیانی و … را با هم مبینیم

تصاویر و تیپ بازیگران در جشنواره جهانی فیلم فجر 1400 + حواشی

عکسهای بازیگران در جشنواره جهانی فیلم فجر ۱۴۰۰

سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر از ۵ تا ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ به دبیری محمدمهدی عسگرپور نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده سینما در تهران آغاز بکار کرده و

لیندا کیانی، بهرام افشاری، هادی کاظمی، مجید صالحی در اکران فیلم‌های «صحنه زنی» به کارگردانی علیرضا صمدی و »سیارک» در اولین روز از سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر در سینما چارسو حضور پیدا کردند و اکران فیلم شهربانو نیز با حضور عوامل انجام میشود و تمامی بلیت‌های فیلم «بوتاکس» به کارگردانی کاوه مظاهری و «شهربانو» ساخته مریم بحرالعلومی به پایان رسید.

فیلم سینمایی «گیج‌گاه» به کارگردانی عادل تبریزی به بخش فیلم‌های ژانر معاصر جشنواره جهانی فیلم فجر اضافه شد.

یوسف تیموری

یوسف تیموری در سی و هشتمین جشنواره ‌جهانی فیلم فجر سال ۱۴۰۰

فیلم‌های بخش نمایش ویژه

۶ فیلم در بخش نمایش‌های ویژه روی پرده می‌روند.

«۲۰۰ متر» ساخته امین نایفه از اردن، «هیولا» ساخته تام سالیوان از ایرلند، «لیتوانیای نوین» ساخته کارولیس کوپینس از لیتوانی، «در باز» ساخته فلورنس پاپاس از آلبانی، «قصه‌های درختان بلوط» ساخته گرگور بوژیچ از اسلوونی و «پدر» ساخته کریستینا گروزوا و پیتر والچانف از بلغارستان از جمله آثاری هستند که در این بخش به نمایش درمی‌آیند.

مه لقا باقری در سی و هشتمین جشنواره ‌جهانی فیلم ۱۴۰۰

مه لقا باقری در سی و هشتمین جشنواره ‌جهانی فیلم فجر 1400

فیلم‌های بخش جشنواره جشنواره‌ها

در بخش جشنواره جشنواره‌های سی و هشتم ۲۰ فیلم ایرانی و خارجی به‌عنوان آثار تقدیرشده در رویدادهای معتبر بین‌المللی به نمایش درمی‌آیند.

در این بخش سه فیلم از ایران شامل «دختر آبی» ساخته کیوان مجیدی، «بوتاکس» ساخته کاوه مظاهری و «دشت خاموش» ساخته احمد بهرامی روی پرده می‌روند.

همچنین فیلم‌های «تعادل» ساخته یوجیرو هاروموتو از ژاپن، «خاطرات محاصره» به کارگردانی آندره زایتسف از روسیه، «ارنا در جنگ» ساخته هنریک روبن گینز از دانمارک، «هراس» ساخته ایوایلو هریستوف از بلغارستان، «گزارش نهایی» ساخته ایشتوان سابو از مجارستان، «خوراک عزا» ساخته رئیس چلیک از ترکیه، «هرگز گریه نمی‌کنم» به کارگردانی پیوتر دومالفسکی از لهستان، «کم پیدایی» ساخته پیر فیلمون از فرانسه، «صدسال به این سال‌ها» ساخته کارلوس اندرس مورلی از آلمان، «آقای باخمن و کلاس درس او» ساخته ماریا اسپت از آلمان، «یک جای معمولی» ساخته اوبرتو پازولینی از انگلیس، «بر فراز دریا» آوچیه‌ن سان از چین، «پدر ما» ساخته کلودیو نوچه از ایتالیا، «پس از مرگ» ساخته پیتر برگندی از مجارستان، «احساسات» به کارگردانی دمیتری روداکف از روسیه، «سوپرنوا» ساخته بارتوس کروهلیک از لهستان و «گودال» ساخته داتزه پوتزه از لیتوانی در این بخش به نمایش درمی‌آیند.

بهرام افشاری و لیندا کیانی در سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر ۱۴۰۰

بهرام افشاری و لیندا کیانی در سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر 1400

اسامی داوران سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر ۱۴۰۰

داوران سینمای سعادت: میریانا کارانوویچ از صربستان، بریلانته مامندوزا از فیلیپین، لیلا پاکالنینا از لتونی، اِلما تاتاره‌گیج از بوسنی و هرزه‌گوین، مورتن کاوفمان از دانمارک، فاطمه معتمدآریا و شهرام مکری.

داوران جلوه‌گاه شرق: فاطما الرماهی از قطر، دیانا آشیموا از قزاقستان، مارینا گلبهاری از افغانستان، محمود فاضل جوشکون از ترکیه و مستانه مهاجر.

داوران فیلم‌های اول: دینا یوردانوفا از بلغارستان، لورِتا گاندولفی از ایتالیا و مرتضی فرشباف.

هیات داوران فیپرشی: آیلین تاشچیان از ترکیه، جووانی ویمرکاتی از ایتالیا و امید روحانی.

داوران نِتپَک: ایتالو اسپینلی از ایتالیا، آنِ دمی ژِروئه از استرالیا و فرهاد توحیدی.

داوران بین‌الادیان: مگالی فان‌ریت از فرانسه، مِجیمای پرِگسام از هند و حجت‌الاسلام حبیب‌رضا ارزانی.

گفتنی است سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم از ۵ تا ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ به دبیری محمدمهدی عسگرپور نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده سینما در تهران برگزار می‌شود.

حناچی شهردار تهران در جشنواره فیلم فجر ۲۰۲۱

شهردار تهران در جشنواره فیلم فجر 2021

بهناز جعفری

جشنواره جهانی فیلم فجر 1400

هادی کاظمی در جشنواره جهانی فیلم فجر ۱۴۰۰

جشنواره جهانی فیلم فجر 1400

ندا کوهی

مجید صالحی

مجید صالحی در سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر 1400

آریا عظیمی نژاد و پسرش

آریا عظیمی نژاد و پسرش

نظرات