خلاصه داستان، اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم دو فیلم با یک بلیط

0

“دو فیلم با یک بلیط″، فیلم ایرانی به نویسندگی و کارگردانی داریوش فرهنگ و به تهیه کنندگی غلامرضا معیری است. این فیلم محصول سال ۱۳۶۹ و در ژانر درام و اجتماعی ساخته شده است. فیلم “دو فیلم با یک بلیط” که در مرداد ۱۳۷۰ بر روی پرده سینما رفت، حالا قرار است از رسانه ملی پخش شود. در ادامه مطلب به معرفی فیلم دو فیلم با یک بلیط و بازیگران آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

خلاصه داستان، اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم دو فیلم با یک بلیط

 

خلاصه داستان

فیلم “دو فیلم با یک بلیط” روایتگر ماجرای یک کارگردان است که بعد از سال‌ها از آمریکا برگشته تا نخستین فیلم خود را بسازد. هنرپیشه اول مرد فیلم بر اثر سانحه‌ای نمی‌تواند به کارش ادامه دهد.

خلاصه داستان فیلم دو فیلم با یک بلیط

فیلم باید به موقع به جشنواره برسد و کارگردان بعد از جستجوی بسیار، فروشنده دوره گردی را پیدا می‌کند که شباهت زیادی به هنر پیشه فیلم دارد. کارگردان تصمیم می‌گیرد از وجود فروشنده دوره گرد در فیلم استفاده کند. از سوی دیگر هنرپیشه اول زن درگیر مسائل خانوادگی است و قصد سفر به آمریکا را دارد.

 

اسامی بازیگران فیلم دو فیلم با یک بلیط به همراه نقش

اسامی بازیگران فیلم دو فیلم با یک بلیط به همراه نقش

 

دیگر عوامل

نویسنده و کارگردان: داریوش فرهنگ، تهیه کننده: غلامرضا معیری، دستیار کارگردان: آتیلا پسیانی ، امیرحسین اثباتی، منشی صحنه: مسعود پورمحمد، مدیر تولید: حبیب اسماعیلی، امور مالی: ابراهیم تفرشی، مدیر فیلمبرداری: علیرضا زرین دست، دستیار فیلمبردار: میکائیل ندایی، عکس: شاهرخ سخایی، تدوین: عباس گنجوی، دستیار تدوین: منیر تقدسی، طراح صحنه و لباس: امیرحسین اثباتی، دستیار صحنه: احمد ساکت، آهنگساز: بابک بیات، صدابردار: جهانگیر میرشکاری، فرخ فدایی، اصغر شاهوردی، صداگذار: فرهاد ارجمندی، میکس: ارجمندی، میرشکاری، سرپرست گویندگان: خسرو خسروشاهی، چهره پرداز: امیر اسکندری، شکوه اعظم حافظی جو
جلوه های ویژه: علی بهمن پور، مهدی بهمن پور، نادر میرکیانی، مدیر تدارکات: محمد داوودی، دستیار تدارکات: حسن عابدی، رحیم خارابی، حسن مظفری، اقبالپور، اله کرم رضایی، داریوش شمس، شفیعی.

نظرات