بیوگرافی و عکس های «سینا استوی» مدیر صرافی کریپتولند + ماجرای بازداشت

2

بیوگرافی و عکس های «سینا استوی» مدیر صرافی کریپتولند + ماجرای بازداشت

سینا استوی یکی از فعالان ارز دیجیتال و مدیر صرافی کرپیتولند است که خبر بازداشت و دستگیریش به علت کلاهبرداری او به تازگی منتشر شد در ادامه با بیوگرافی و سوابق و سن و تحصیلات و ماجرای بازداشت و دستگیری و پیج اینستاگرام و عکس های خانواده و همسرش را مشاهده کنید

سینا استوری | بیوگرافی «سینا استوی» کارآفرین و همسرش + خانواده و ماجرای بازداشت

 

بیوگرافی سینا استوری کارآفرین و مدیر صرافی کرپیتولند

مجله حرف تازه – سینا استوی متولد دهه ۱۳۶۰ فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی و یکی از کارآفرینان جوانی است که شرکت استارتاپی تاسیس کگرده و ر زمینه بلاکچین فعالیت دارد و در حال حاضر مالک صرافی کریپتولند که به معاملات ارز دیجیتال می پردازد و بنیانگذار پول BRG در چین است.

بیوگرافی و عکس های «سینا استوی» مدیر صرافی کریپتولند + ماجرای بازداشت

آغاز فعالیت در زمینه کارآفرینی

من در سال ۲۰۱۳ میلادی به عنوان بیت‌کوینر وارد عرصه رمزارزها شدم و به عنوان یک تریدر (معامله‌گر) درآمد خود را به بیت‌کوین تبدیل می‌کردم. در نهایت در سال ۲۰۱۶ این فرآیند رو به صورت کاملا جدی پیش گرفتم و تصمیم گرفتم تا به عنوان یک کارآفرین وارد این عرصه شوم و بعد ایده‌ی صرافی رمزارزی در داخل ایران به ذهنم رسید.

 

تاریخچه تاسیس صرافی کریپتولند

شرکت یکتا اکسیر سبز با نام تجاری کریپتولند از سال ۱۳۹۶ با محوریت فعالیت در زمینه بلاکچین و رمز ارزها فعالیت دارد و بیش از ۲۰۰ هزار کاربر فارسی زبان در سرتا سر دنیا از مشتریان این صرافی هستند. کریپتولند اولین و معتبرترین صرافی رمز ارزی کشور است که خدمات معاملاتی بیش از ۳۰۰ رمزارز از جمله بیت کوین، تتر، اتر، لایت کوین، ریپل و غیره را عرضه می‌کند. این صرافی همچنین به صورت دو زبانه طراحی شده و از زبان‌های فارسی و انگلیسی پشتیبانی می‌کند.

جزئیات کامل دستگیری سینا استوی

انجمن بلاکچین ایران و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور و انجمن فین تک بیانیه‌ای رسمی منتشر کردند.

در این بیانیه اعلام شده که مدیر این مجموعه بر خلاف آنچه ادعا شده، عضو هیچ یک از تشکل‌های صنفی و علمی نبوده و انجمن بلاکچین ایران بارها نسبت به این موضوع هشدار داده است.

شنیده‌ها حاکی از آن است که استوی به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور و به دستور دادسرای ویژه جرائم اقتصادی بازداشت‌شده است.

استوی، به اتهام اختلال در نظام اقتصادی با دستور دادسرای ویژه جرایم اقتصادی بازداشت شد.

بیوگرافی و عکس های سینا استوی مدیر صرافی کریپتولند + ماجرای بازداشت

کرپیتولند چیست

کریپتولند یک پلتفرم خرید، فروش و تبادل رمز ارزی است که بیش از ۳۰۰ رمز ارز مختلف را در حال پشتیبانی می‌کند. کارمزدها در این پلتفرم بسیار کم بوده و قابل رقابت با بسیاری از صرافی‌های معروف دنیا همچون بایننس و Huobi Global تعریف شده است.

صرافی کریپتولند در سال ۹۹ تندیس بهترین سایت کسب و کار را از جشنواره وب و موبایل و تندیس مردمی بهترین شرکت‌ها و مؤسسه‌های خصوصی سیزدهمین جشنواره وب و موبایلرا کسب کرده است

اینستاگرام سینا استوی

پیج رسمی سینا استوی با آیدی که در عکس مشاهده میکنید فعال است

2 دیدگاه در “بیوگرافی و عکس های «سینا استوی» مدیر صرافی کریپتولند + ماجرای بازداشت

  1. Ali( گفت:

    استوی کلاهبردار فراری ویران کننده زندگی مردم

  2. علی ممد گفت:
    4
    1

    کلاهبرداره (“:

نظرات