خلاصه داستان ، اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال چهارگاه + تصاویر

0

سریال “چهارگاه″، به کارگردانی بیژن میرباقری محصول سال ۱۳۹۶ است. این سریال در ژانر اجتماعی در سال ۹۶ ساخته و برای اولین بار در همان سال از شبکه یک سیما منتشر شد. در ادامه مطلب به معرفی سریال “چهارگاه” و بازیگران آن می پردازیم و همچنین زمان پخش آن را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم. با ما باشید

سریال چهارگاه | خلاصه داستان ، اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال چهارگاه + تصاویر

اسامی بازیگران سریال چهارگاه

چهارگاه نام سریال ایرانی به کارگردانی بیژن میرباقری محصول سال ۱۳۹۶ است در ادامه خلاصه داستان و عوامل و عکس ها و تصاویر بازیگران و تعداد قسمت ها و اسامی و بیوگرافی بازیگران این فیلم را مشاهده کنید

سریال چهارگاه مینی سریال ۶ قسمتی است که یک ایپزود از سریال روزهای بهتر است که در حال حاضر روی انتن شبکه یک رفته و قسمت اخر آن پنج شنبه شب پخش میشود

از جمله بازیگران این سریال عبارتند از مریم سعادت ، مریم مقدم، کوروش تهامی، امیر رضا دلاوری، الیکا عبدالرزاقی ، کاظم هژیرآزاد، نگین معتضدی، غلامرضا اصانلو، علی اصغر طبسی و هانیه کریمی هستند.

سریال چهارگاه | خلاصه داستان ، اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال چهارگاه + تصاویر

موضوع و داستان سریال چهارگاه

داستان این اپیزود به قلم سارا باقرزاده به نگارش درآمده و روایت چهار مادر است که عاشقانه برای نجات فرزندان خود مبارزه می کنند.

چهارگاه در ۳۷ لوکیشن از جمله بیمارستان شهید چمران، ندامتگاه استان تهران، کارگاه کیف و کفش، بهشت زهرا، دو خانه در سعادت آباد و میدان هروی مقابل دوربین رفته و تدوین آن نیز توسط حمید نجفی راد بوده و عماد توحیدی نیز ساخت موسیقی برای این سریالرا بر عهده داشته است.

در چهارگاه میرباقری ۴ قصه مستقل را به شکل موازی روایت می کند که در چند نقطه تلاقی می کنند و همین امر سبب ایجاد ضرباهنگی جذاب در کار شده است و برای اولین بار است که در قالب یک مینی سریال با قسمت های محدود شاهد روایت چند داستان هستیم.

مجموعه تلویزیونی چهارگاه به تهیه کنندگی احمد زالی محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در شش قسمت تولید شده است و از ۲۵ اردیبهشت ماه حوالی ساعت ۲۲ و ۱۵ از شبکه یک پخش خواهد شد.

سایر عوامل

تولید این اثر عبارتند از: مدیر تصویر برداری شهرام نجاریان، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز ایما استمراری، تصویربردار سید هادی پویا حسینی، صدابردار محمد حبیبی، مدیر تولید حسین پورکیانی، طراح صحنه و لباس سحر شهامت، طراح گریم محسن دارسنج، جانشین تولید امیر حیدری، مدیر تدارکات امیر حیدری، عکاس امیر فائض، تدوین حمید نجفی راد، آهنگساز عماد توحیدی و صداگذار بهروز معاونیان.

نظرات