بیوگرافی و عکس های حبیب شهری مجری و گوینده شبکه سهند + علت فوت

0

بیوگرافی و عکس های حبیب شهری مجری و گوینده شبکه سهند + علت فوت

“حبیب شهری”، گوینده تبریزی و مجری تلویزیون شبکه سهند بر اثر کرونا دارفانی را وداع گفت در ادامه با زندگینامه و بیوگرافی و عکس ها و سوابق و همسر و فرزندان و اینستاگرام و ماجرای در گذشت و علت فوت این شخصیت آشنا شوید.

بیوگرافی حبیب شهری مجری و گوینده تبریزی و همسرش + ماجرای درگذشت و اینستاگرام

بیوگرافی حبیب شهری مجری و گوینده تلویزیون

مجله حرف تازه – حبیب شهری مجری تبریزی ، متولد تبریز آذربایجان شرقی، گوینده و مجری سرشناس تلویزیون و صدا و سیمای آذربایجان شرقی و شبکه هند بود . او در تاریخ دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ به علت ابتلا به کرونا دارفانی را وداع گفت. مراسم خاکسپاری و تشییع وی در زادگاهش انجام میشود.

سوابق حرفه ای

مرحوم شهری از سالها پیش وارد صدا و سیمای آذربایجان شرقی شده و با شبکه سهند همکاری داشت. او از گویندگان مجرب، توانمند و با اخلاق صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی و شبکه سهند بود که در طول حیات هنری و رسانه‌ای خود، برنامه های متخلفی را در رادیو و تلویزیون تبریز اجرا کرد و صدای او در میان مردم تبریز و شهرستان های اطراف شناخته شده بود.

بیوگرافی و عکس های حبیب شهری مجری و گوینده شبکه سهند + علت فوت

همسر حبیب شهری کیست

از زندگی شخصی و خصوصی این مجری با سابقه اطلاعی در دست نیست

علت درگذشت و فوت حبیب شهری

این گوینده و مجری محبوب و متعهد رادیو و تلویزیون آذربایجان شرقی و شبکه سهند،بر اثر عوارض ناشی از بیماری کرونا دار فانی را وداع گفت.

درگذشت حبیب شهری مجری صدا و سیمای آذربایجان شرقی

پیام عضر شورای شهر تبریز برای فوت این مجری

سونیا اندیش؛ عضو شورای اسلامی کلان‌شهر تبریز نوشت: گوینده و مجری محبوب و متعهد رادیو و تلویزیون آذربایجان شرقی، شادروان آقای حبیب شهری،بر اثر عوارض ناشی از بیماری کرونا دار فانی را وداع گفت.

درگذشت این پیشکسوت عرصه رسانه استان را به خانواده گرامی ایشان، همکاران آن مرحوم در صداوسیما و عموم مردم تبریز تسلیت عرض کرده و شادی روح و علوّ درجات ایشان را از خداوند رحمان مسئلت می نمایم.

سونیا اندیش؛ عضو شورای اسلامی کلان شهر تبریز

نظرات