عکسها و ماجرای کتک زدن معلم توسط اولیای دانش آموز در خوزستان

0

عکسها و ماجرای کتک زدن معلم توسط اولیای دانش آموز در خوزستان

کتک زدن معلم در خوزستان : رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: ولی یکی از دانش آموزان در حمیدیه با ورود بدون اجازه به کلاس درس یکی از همکاران فرهنگی ما را مورد ضرب و شتم قرار داد.

به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، بابک نوری‌زاده امروز با اظهار تاسف از ضرب و شتم دبیر فیزیک توسط ولی دانش آموز در حمیدیه گفت: متاسفانه دیروز چهارشنبه ٥ اردیبهشت، در پی تاخیر یکی از دانش‌آموزان روستای دهکده حمیدیه همکارمان آقای جرفی دانش‌آموز را به دفتر راهنمایی می‌کند که پس از تماس وی با اولیا خود، پدر وی بدون هماهنگی و اطلاع مسئولان مدرسه به کلاس درس معلم مراجعه کرده و وی را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد.

کتک زدن معلم

وی با بیان اینکه هم اکنون ضارب دبیر فیزیک متواری است، اضافه کرد: دقایقی پس از این اتفاق واحد حراست، ارزیابی عملکرد و حقوقی منطقه در محل حاضر شده و به تنظیم شکوایه‌ای علیه ضارب اقدام می‌کنند و پیگیری‌ها در این خصوص هنوز ادامه دارد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان تصریح کرد: ما در اداره کل آموزش و پرورش خوزستان از طریق مراجع قضایی با جدیت هرچه تمام پیگیر این اتفاق ناگوار تا حصول نتیجه هستیم و امیدواریم پس از این شاهد این چنین وقایع تاسف باری نباشیم.

نوری زاده همچنین افزود: معلم مضروب دانشجوی پزشکی دانشگاه جندی شاهپور اهواز هستند.

همچنین وزیر آموزش و پرورش نیز در صفحه توییتر خود نسبت به ضرب و شتم یک معلم توسط والدین دانش‌آموزی در حمیدیه با انتشار متنی واکنش نشان داد.

کتک زدن معلم

نظرات