بیماری شهربانو منصوریان چیست و چرا جراحی شد + اولین عکس بعد از عمل

0

بیماری شهربانو منصوریان چیست و چرا جراحی شد + اولین عکس بعد از عمل

شهربانو منصوریان ووشوکار ملی پوش ایرانی بعد از وخامت حال و درد شدید شکم تحت عمل جراحی قرار گرفت و وضعیت وخیم او هم اکنون تحت کنترل است در ادامه اولین عکس شهربانو منصوریان بعد از عمل جراحی و نوع بیماری و علت عمل جراحی او بخوانید

بیماری شهربانو منصوریان چیست و چرا جراحی شد + اولین عکس بعد از عمل

شهربانو منصوریان که این روزها در تایلند حضور داشت، پس از احساس درد شدید در ناحیه شکم در بیمارستانی در تایلند بستری شد، اما بعدا به دلیل هزینه‌های بالای درمان و به ایران منتقل شد و تحت عمل جراحی شکم قرار گرفت

اولین عکس شهربانو منصوریان بعد از عمل جراحی شکم

عکس شهربانو منصوریان بعد از عمل جراحی شکم

بنا به گفته ها:به خاطر کاهش وزن زیاد به روده و معده منصوریان آسیب وارد شده است.

الهه منصوریان در خصوص آخرین شرایط شهربانو منصوریان اظهار داشت: شهربانو به خاطر برگزاری مسابقه حرفه‌ای در یک ماه و نیم گذشته در تایلند حضور داشت. او برای حضور در مسابقه وزن زیادی را کم کرده و همین موضوع باعث شده است که به روده و معده او آسیب وارد شود. از طرفی وضعیت تند غذا‌های تایلند نیز وضعیت او را تشدید کرده است.

جزئیات عمل جراحی ووشوکار ملی پوش

خواهر شهربانو منصوریان در خصوص مراحل درمانی گفت: مراحل درمان او از روز گذشته آغاز شده است، اما متاسفانه درمان جواب نداده و قرار است تا چند ساعت آینده در بیمارستان بهمن تحت عمل جراحی قرار بگیرد. قرار است بعد از عمل جراحی وضعیت او بهتر مشخص شود.

گفتنی است که الهه، شهربانو و سهیلا منصوریان سه خواهر ووشوکار ایرانی هستند که برای ایران، افتخارات جهانی کسب کنند.

شهربانو (متولد سال ۶۴)، سهیلا (متولد سال ۶۹) و الهه (متولد سال ۷۰) در ووشوی آسیا و جهان می درخشند، برادر هم سوارکاری را در سطح قهرمانی دنبال می کند.

بیماری شهربانو منصوریان

بیوگرافی شهربانو منصوریان

شهربانو منصوریان ۲۹ ساله (قد ۱۸۰ ،وزن ۶۰) متولد شهرستان سمیرم از توابع استان اصفهان، حدود ۲۰ سال است که در رشته های رزمی فعالیت دارد، وی تا به حال افتخارات زیادی را به همراه دو خواهر دیگرش در ووشو به دست آورده است.

شهربانو منصوریان از ۹ سالگی به ورزش های رزمی علاقه مند شد و علاوه بر ووشو در رشته کونگ فو نیز حال فعالیت داشته است. وی سه مدال طلای جهانی، یک مدال طلای جام جهانی اندونزی، یک نشان طلای آسیا و همچنین چندین قهرمانی کشوری در رشته ووشو بخش ساندا بدست آورده است.

 

نظرات