ماجرای سقوط و مرگ کارمند سفارت سوئیس در تهران + علت مرگ

0

متاسفانه یکی از کارمندان زن سفارت سوئیس (دبیر اول سفارت سوئیس در ایران) از برجی در کامرانیه تهران سقوط کرده و در جا فوت کرده است در ادامه ماجرای مرگ کارمند سفارت سوئیس در برج کامرانیه و علت مرگ را در این بخش از مجله حرف تازه میخوانید

ماجرای سقوط کارمند سفارت سوئیس در برجی در کامرانیه چیست + علت مرگ و سقوط

 

ماجرای سقوط کارمند سفارت سوئیس در برجی در کامرانیه

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از سقوط خانم ۵۱ ساله‌ای که دبیر اول سفارت سوئیس بود از یکی از برج‌های کامرانیه و جان باختنش خبر داد.

مجتبی خالدی اظهار کرد: سقوط یک خانم ۵۱ ساله از یکی از برج‌های کامرانیه دقایقی پیش به سامانه ۱۱۵ اورژانس کشور اعلام شد.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور با اشاره به علت حادثه گفت: هنوز مشخص نیست این فرد خودکشی کرده یا این سقوط صرفاً یک حادثه بوده است اما زمان فوت او مدت زیادی گذشته است.

به گفته خالدی تماس اولیه با اورژانس از سوی مرکز فوریت‌های پلیسی گرفته شده است.

وی در پایان گفت: در تماس اولیه با اورژانس گفته می‌شود این جسد متعلق به یک آقا است اما بعد از بررسی‌های عوامل اورژانس مشخص می‌شود او خانم بوده است.

هنوز مشخص نیست این فرد خودکشی کرده یا این سقوط صرفاً یک حادثه بوده است اما زمان فوت او مدت زیادی گذشته است.

خالدی به تازگی تاکید کرد: سقوط تائید شده است و خودکشی مطرح نیست.

علت سقوط و مرگ کارمند سفارت سوئیس در برجی در کامرانیه تهران + علت مرگ

علت مرگ و سقوط دبیر اول سفارت سوییس در تهران

مجتبی خالدی : خبردار شدیم که حادثه ای در کامرانیه اتفاق افتاده است. در یکی از برج های کامرانیه، زنی ۵۲ ساله به نام سیلوه ب که دبیر اول سفارت سوئیس بوده ،سقوط کرده و متاسفانه جان خود را از دست داده است.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه جسد به عوامل پزشکی قانونی تحویل داده شده است گفت: علت فوت این فرد باید از سوی سازمان های مربوطه انجام شود اما تا به حال شواهد، مبنی بر سقوط این فرد است که دلیلش باید بررسی شود.

وی در پاسخ به اینکه نشانه ای از درگیری یا ورود به اجبار به منزل این فرد وجود داشته است یا خیر؟ بیان کرد: اورژانس در این خصوص اطلاعاتی ندارد اما آن چیزی که گفته می شود این است که صبح کارگر این فرد به داخل ساختمان می آید و متوجه عدم حضور او می شود. سپس با پلیس تماس می‌گیرند و پلیس هم با اورژانس تماس می گیرد.

خالدی افزود: این فرد داخل باغچه پیدا شده و از طبقه ١٧ ساختمان به پایین سقوط کرده است.

به گفته وی، ساختمان مذکور، ٢٠ طبقه است.

در حالیکه جنسیت این متوفی پیش تر ، «آقایی ۵۲ ساله» اعلام شده بود، دقایقی قبل اورژانس با اصلاح خبر، جنسیت این فرد را «زن و ۵۱ ساله» اعلام کرد که در خبر مذکور اصلاح شد.

نظرات