داماد جواد خیابانی کیست؟ همسر نگار خیابانی دختر جواد خیابانی کیست

0

“داماد جواد خیابانی” کیست؟ همسر نگار خیابانی (دختر جواد خیابانی) کیست جزئیات خبر ازدواج دختر جواد خیابانی و عکس همسرش را در مجله حرف تازه ببینید.

محمدرضا احمدی خبر ازدواج نگار خیابانی دختر جواد خیابانی را روی آنتن زنده تلویزیون بعد از پایان بازی پرسپولیس و گوا از سری بازی های مرحله گروهی جام باشگاه های آسیا ۲۰۲۱ رسانه ای کرد و اعلام کرد که جواد خیابانی داماد دار شده و دخترش در شرف ازدواج است.

داماد جواد خیابانی کیست؟ همسر نگار خیابانی دختر جواد خیابانی کیست

داماد جواد خیابانی کیست؟ همسر نگار خیابانی دختر جواد خیابانی کیست

داماد جواد خیابانی کیست؟

نگار خیابانی متولد دهم فروردین ۱۳۷۶ در کرج، دانش آموخته رشته بیولوژی است ، او تک فرزند خانواده و دختر جواد خیابانی گزارشگر فوتبال و مجری ورزشی است که حالا در سال ۱۴۰۰ به جرچه متاهلین پیوسته و ازدواج کرده است.

ازدواج نگار خیابانی دختر جواد خیابانی

عکس و نام نگار خیابانی برای اولین بار در برنامه بهار نارنج با اجرای احسان علیخانی که ویژه سال تحویل در تلویزیون مطرح شد، زمانی که جواد خبیابانی مهمان احسان علیخانی در برنامه سال تحویل بهار نارنج بود که با حضور در استودیو پدرش او را غافلگیر کرد . این اولین بار است که دختر جواد خیابانی در برنامه ای حضور یافته است و دیده شده است .

لازم به ذکر است که جواد خیابانی متولد ۱۳۴۵ است و سالها پیش با بهناز خیابانی در سال ۱۳۷۳ ازدواج کرده و حاصل این ازدواج یک دختر به نام نگار هستکه متولد ۱۳۷۶ در کرج می باشد. نگار تنها دختر خیابانی است و فرزند دیگری ندارد.

جواد خیابانی گزارشگر فوتبال و مجری ورزشی و مدرس دانشگاه در ۲۷ آبان ۱۳۴۵ در کرج به دنیا آمده و اصالتا تبریزی بوده و
دانش‌آموخته رشته ریخته‌گری، دانشجوی کارشناسی ارشد جامعه‌شناسی می باشد‌. وی تهیه‌کننده، مجری تلویزیونی، گزارشگر فوتبال، مدرس دانشگاه می باشد.

جواد خیابانی درباره دخترش گفته: من و دخترم هم بارها پیش آمده که از خیابانی در مورد نوع گزارشش انتقاد کردیم.
شاید ما هم بعضی وقت‌ها گزارش ایشان را نپسندیم و ایرادهایی هم به ایشان وارد است ولی این‌ها سلیقه‌ای است مثل دیدن یک فیلم، شنیدن یک موسیقی یا خواندن یک کتاب.
ولی این‌ها دلیل نمی‌شود که ما به اسم انتقاد، توهین یا تخریب شخصیت کنید

نظرات