تعرض شادمهر عقیلی به ماریا چگونه بود؟ ماریا کیست +فیلم

1

تعرض شادمهر عقیلی به ماریا چگونه بود؟ ماریا کیست جزئیات را در این پست از مجله حرف تازه میخوانید.

از روز پیش پیش ویدئویی از یک دختر به نام ماریا در شبکه های اجتماعی دست به دست می چرخد که ادعا کرده که شادمهر عقیلی او آزار داده و تعرض جنسی به او صورت گرفته است.

تعرض شادمهر عقیلی به ماریا چگونه بود؟ ماریا کیست +فیلم

تعرض شادمهر عقیلی به ماریا چگونه بود؟ ماریا کیست +فیلم

 

روایت هایی از آزار جنسی شادمهر عقیلی منتشر شده و اتهاماتی مشابه به محسن نامجو مطرح کرده اند و این بار شادمهر عقیلی را نشانه گرفته است.

بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی و سینما در یک استوری گفته است: ویدئوها و روایت هایی از آزار جنسی شادمهر عقیلی منتشر شده و اتهاماتی مشابه به محسن نامجو مطرح کرده اند و این بار شادمهر عقیلی را نشانه گرفته است.

در یک ویدئوی ۱۰ دقیقه ای دختری با نام ماریا ویدیویی به صورت کامل و با جزئیات از تعرض جنسی شادمهر عقیلی به او می گوید که در استودیوی شخصی شادمهر اتفاق افتاده و از او سوئ استفاده جنسی کرده، البته او گفته که اتفاقی بین او و شادمهر نیفتاده، اما درخواست رابطه غیراخلاقی از او داشته که ماریا نیز گفته که من اهل این موارد نیستم و منو با دخترای دیگه اشتباه گرفتی. وحشتانکتر از آن اینکه در زمان این اتفاق، شادمهر عقیلی متاهل بوده و فرزند داشته است.

هنوز شادمهر عقیلی به این ویدیو واکنشی نشان نداده است. ماریا دختری است که در این ویدیو ادعا می کند که این اتفاق چند سال پیش وقتی که تازه به آمریکا رفته است افتاده و شادمهر عقیلی در خانه یکی از دوستان او بوده و در همان شب شادمهر عقیلی با او آشنا شده است.

تعرض شادمهر عقیلی به ماریا چگونه بود؟

تعرض شادمهر عقیلی به ماریا چگونه بود؟ ماریا کیست +فیلم

او می گوید چند روز بعد شادمهر عقیلی از او (ماریا) می خواهد که به استودیو شخصی او برود تا با هم آهنگ بخوانند.

در ادامه جنبشی که در راستای افشای آزارهای جنسی علیه زنان به راه افتاده است، این بار شادمهر عقیلی ، خواننده، ترانه‌ سرا، آهنگساز و تهیه‌ کننده موسیقی مشهور و پیش از او محسن نامجو و آیدین آغداشلو نقاش، متهم به ازار جنسی شده است!

هنوز شادمهر عقیلی به اتهام و اخبار جنجالی واکنش نشان نداده است.

شادمهر عقیلی خواننده (زادهٔ ۷ بهمن ۱۳۵۱) خواننده، ترانه‌سرا، آهنگساز و تهیه‌کننده موسیقی پاپ است که هم اکنون در آمریکا زندگی میکند و ازدواج کرده و یک دختر دارد.

گفتنی است شادمهر عقیلی بعد از بازی در فیلم شب برهنه و پر پرواز از ایران خارج شد و چندی پیش نیز در اقدامی و جنجالی و بحث برانگیز وارد فعالیت تبلیغاتی برای یک سایت شرط‌ بندی شده بود.

1 دیدگاه در “تعرض شادمهر عقیلی به ماریا چگونه بود؟ ماریا کیست +فیلم

  1. vahid گفت:

    عالی

نظرات