اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم آواز گنجشک ها + خلاصه داستان

1

“آواز گنجشک ها″، فیلم ایرانی به نویسندگی و کارگردانی مجید مجیدی و به تهیه کنندگی مجید مجیدی است. این فیلم محصول سال ۱۳۸۶ و در ژانر درام و اجتماعی ساخته شده است. فیلم آواز گنجشک ها که اولین بار در سال ۸۶ بر روی پرده سینما رفت، حالا قرار است از رسانه ملی پخش شود. این فیلم برنده جوایز متعددی از جشنواره های داخلی و خارجی از جمله، جشنواره فیلم فجر، جشنواره هیئت ملی منتقدین آمریکا، جشنواره فیلم برلین و… شد. در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و بازیگران آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم آواز گنجشک ها + خلاصه داستان

 

خلاصه داستان

فیم “آواز گنجشک ها” روایتگر داستان مرد ساده و میانسالی به نام “کریم” می‌پردازد. وی در یک مزرعه پرورش حیوانات کار می‌کند و شیفته شترمرغهاست و ارتباط روانی و عاطفی با آن‌ها برقرار کرده‌است. برحسب اتفاق یکی از شترمرغها از مزرعه فرار می‌کند.

خلاصه داستان آواز گنجشک ها

“کریم” چند روزی جستجو می‌کند، اما موفق به یافتنش نمی‌شود و در نتیجه از کار اخراج می‌شود. این بهانه‌ای می‌شود که برای اولین بار به شهر برود. در شهر از طریق مسافرکشی با موتورسیکلت امرار معاش می‌کند. در شهر با حوادث زیادی روبرو می‌شود و تجارب زیادی پیدا می‌کند. در کوران این حوادث، شاهد “تحول کریم” هستیم.

 

اسامی بازیگران فیلم آواز گنجشک ها

اسامی بازیگران فیلم آواز گنجشک ها

 

دیگر عوامل

نویسنده، کارگردان و تهيه كننده: مجيد مجيدي، فيلمنامه‌: مجيد مجيدي و مهران كاشاني، مشاور فيلمنامه: سيدناصر هاشم‌زاده، مدير فيلمبرداري: تورج منصوري، مجري طرح: جواد نوروزبيگي، طراح صحنه و لباس: اصغر نژاد ايماني، صدابردار: يدالله نجفي، طراح چهره‌پردازي: سعيد ملكان، ‌عكاس: علي مصفاي تبريزي.

1 دیدگاه در “اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم آواز گنجشک ها + خلاصه داستان

  1. سوری گفت:

    خاک بر سرتون که میگم موضوعش چی بود تمش نصفه داستانشو میگید

نظرات