ماجرای کامل ازدواج (زوج دهه هشتادی) در برنامه دعوت + عکس و فیلم

0

ماجرای کامل ازدواج زوج دهه هشتادی در برنامه دعوت + عکس

شب گذشته «برنامه دعوت» ویژه برنامه افطار شبکه یک با اجرای حجت الاسلام محمد برمایی با حضور (زوج دهه هشتادی) به نام (امیر و مهدیه) بود که از ازدواج و بچه دار شدن در سن کم و “ازدواج به جای دوست شدن” گفتند که بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته است در ادامه ماجرای ازدواج امیر و مهدیه زوج دهه هشتادی در برنامه دعوت را در فیلم کامل ببینید.

ماجرای کامل ازدواج امیر و مهدیه (زوج دهه هشتادی) در برنامه دعوت + عکس و فیلم

مهمان شب گذشته (هفتمین برنامه دعوت) برنامه دعوت امیر و مهدیه بودند که دختر و پسر متولد دهه هشتاد بود که با هم ازدواج کرده و دارای یک بچه بودند.

دختر دهه هشتادی در این باره گفت: می‌خواست باهام دوست بشه! بهش گفتم اگه واقعا دوستم داری من اهل دوست شدن نیستم بیا خواستگاری! ده سال دیگه هم میام تو برنامه می‌گم پشیمون نیستم!

از دوست پسر ،دوست دختر بازی فقط خاطره می‌مونه!

ماجرای امیر و مهدیه دو جوان دهه هشتادی به جای دوست شدن

در ابتدا امیر در برنامه حضور پیدا کرد که متولد ۸۷ است و به خواستگاری دختری به نام مهدیه رفته که متولد سال ۸۲ است. او زمان خواستگاری ۱۴ سال داشت!

پدر مهدیه هم در ادامه مقابل دوربین نشست و گفت: در ابتدا ازدواج و خواستگاری از مهدیه را شوخی تلقی کردم؛ گفتم یک نه می‌گوید و می‌روند. زمانی که به خواستگاری اش آمدند، در مرتبه اول داماد حضور نداشت. پرسیدم چرا نیست؟ گفتند تا ظهر مدرسه است و بعد از ظهر سر کار می‌رود.

ماجرای کامل ازدواج (زوج دهه هشتادی) در برنامه دعوت + عکس و فیلم

حجت الاسلام برمایی در ادامه اظهار کرد: من اجازه می‌دهم که مهدیه خانم خودش صحبت کند تا به ما انگ حمایت از کودک همسری نزنند؛ این زوج خودخواسته در سن کم ازدواج کرد‌ه‌اند. ما نه در اسلام و نه در روانشناسی، مفهومی به نام «کودک همسری» نداریم. این‌جا نوجوان همسری داریم و دو خانواده درجه یک که از یک دختر و پسر خوب به دلیل عشق خوب شان حمایت کرد‌ه‌اند.

مدتی است که بحث کودک همسری سوژه رسانه ها شده است و حالا حاج آقا برمایی درباره این دختر و پسر گفته من اجازه می‌دهم که مهدیه خانم خودش صحبت کند تا به ما انگ حمایت از کودک همسری نزنند

نظرات