رضا کریمی عامل خرابکاری در نطنز کیست؟+بیوگرافی و عکس

1

“رضا کریمی″، (عامل خرابکاری در نطنز) است که از سوی وزارت اطلاعات کشور و سربازان گمنام اما زمان (عج) شناسایی شد. در ادامه بیوگرافی و عکس «رضا کریمی» عامل خرابکاری نطنز و عامل اختلال در سیستم برق مجتمع شهید احمدی روشن را می خوانید. با ما همراه باشید.

رضا کریمی عامل خرابکاری در نطنز کیست؟+بیوگرافی و عکس

بیوگرافی رضا کریمی عامل خرابکاری در نطنز کیست

زضا کریمی ۴۳ ساله عامل خرابکاری نطنز توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی شده؛ او قبل از حادثه به خارج از کشور گریخته است. اقدامات لازم برای دستگیری و بازگرداندن وی به کشور از مسیرهای قانونی در حال پیگیری است.

جزئیات اختلال در سیستم برق مجتمع نطنز

روز یکشنبه سال جاری ایجاد اختلال در سیستم برق مجتمع غنی‌سازی شهید احمدی روشن نطنز باعث قطع برق‌رسانی به یکی از سالن های این مجتمع شد.

یک مقام مطلع در وزارت اطلاعات گفت: هویت فردی که با ایجاد اختلال در سیستم برق مجتمع غنی‌سازی شهید احمدی‌روشن نطنز باعث قطع برق‌رسانی به یکی از سالن‌های این مجتمع شده بود، شناسایی شده است.

او افزود: اقدامات لازم برای دستگیری عامل اصلی اختلال در سامانه برق مجتمع نطنز در دست انجام است.

رضا کریمی عامل خرابکاری در نطنز کیست؟+بیوگرافی و سوابق

همچنین ببینید: فیلم لحظه دستگیری «مهدی گاوزن مازندران» مهدی گاوزن کیست

این مقام مطلع با اشاره به گزارش گروه فنی بررسی‌کننده حادثه تصریح کرد: چگونگی ایجاد اختلال در سیستم برق‌رسانی نیز از سوی گروه فنی مشخص شده و از مجموعه اقدامات لازم برای بازگرداندن سالن آسیب‌دیده به مدار فعالیت مجدد آغاز شده است.

فریدون عباسی رئیس سابق سازمان انرژی اتمی و رئیس کنونی کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به جزییاتی از نحوه خرابکاری در سایت غنی‌سازی هسته‌ای نطنز گفت: از لحاظ فنی الحق و انصاف دشمن کارش را خیلی قشنگ و تمیز انجام داده است.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس در خصوص انفجار در سایت هسته‌ای نطنز اظهار داشت: یک پست برق در سایت نطنز داریم که از آنجا برق به زیرزمین می‌رود که حدود ۴۰، ۵۰ متر زیر زمین است. آن محل زیرزمین و مستحکم ساخته شده تا حملات هوایی و موشکی نتواند این مکان را از بین ببرد. / باشگاه خبرنگاران

1 دیدگاه در “رضا کریمی عامل خرابکاری در نطنز کیست؟+بیوگرافی و عکس

  1. حسین گفت:

    بیوگرافی! رضا کریمی ۴۳ ساله. واقعا شرم اوره که اینو بجای بیوگرافی بخورد مردم میدین. شما هم ایرانی ها رو احمق فرض می کنید!

نظرات