عباس بوعذار (بوعزار) کیست؟ ماجرای علی دایی و عباس بوعزار

0

عباس بوعذار (بوعزار) کیست؟ ماجرای علی دایی و عباس بوعزار

عباس بوعذار (بوعزار) کیست و ماجرای علی دایی و عباس بوعذار چیست که جنجالی شده است همه چیز درباره علی دایی و عباس بوعذار بازیکن سابق نفت تهران و ریمکس کلیپ مصاحبه دایی درباره عباس بوعذار را به همراه بیوگرافی و سوابق وی در این صفحه از مجله حرف تازه میخوانید.

عباس بوعذار (بوعزار) کیست؟ ماجرای علی دایی و عباس بوعزار

ماجرای علی دایی و عباس بوعذار

از اینجا شروع شد که علی دایی در زمانی تصدی سرمربی‌گری نفت تهران، در سال ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۶ حین یک مصاحبه‌ در مورد تفاوت اسم و فامیلی عباس بوعذار و محمدی اظهاراتی داشته است که قطعه‌ای از این مصاحبه به طور مکرر در فروردین ۱۴۰۰ در شبکه‌های اجتماعی به صورت ریمکس بازپخش شده است که بازدید میلیونی گرفته و سوژه فضای مجازی شده است.

بازیکن سابق نفت تهران که علی دایی به‌دلیل اعتراضی که به خطای شجاع خلیلی زاده روی او داشت در مصاحبه مطبوعاتی حرفهایی زد که دوباره در توییتر ترند شده و سازندگان کلیپ های طنز و شوخی با چهره ها با آن کلیپ ساختند که ترند شده است.

کلیپ ریمکس علی دایی درباره عباس بوعذار

عباس بوعذار کیست؟

بوعذار بازیکن فعلی نفت مسجد سلیمان در مورد حواشی مطرح شده گفته: در مورد کلیپ علی آقا باید بگویم که ۵ سال پیش در نیمه نهایی جام حذفی با سپاهان بازی داشتیم که اواخر بازی یک درگیری پیش آمد و شجاع خلیل زاده من را با سر زد و بعد بازی گفتند که شجاع محمدی نامی را زده و علی دایی هم فهمید و مصاحبه کرد که در تیم او بازیکنی به اسم محمدی وجود ندارد.

در اینستاگرام به من پیام های زیادی داده شد که هیچ کدام از آنها را ندیدم اما ویدئوها را می‌بینم و می‌خندم.

گفتنی است که عباس بوعذار، زاده ۱۷ تیر ۱۳۷۱ در اهواز او فوتبالیست ایرانی است که در پُست هافبک با قد ۱۷۸ سانتی‌متر برای باشگاه نفت مسجد سلیمان توپ میزند. او در حال تحصیل در رشته تربیت بدنی است و هدفش اخذ مدرک کارشناسی تربیت بدنی است.

 

نظرات