پیام تبریک و عکس نوشته های جدید روز ارتش ۱۴۰۰ + عکس پروفایل

0

روز ارتش جمهوری اسلامی ایران،  در روز تاریخی ۲۹ فروردین ۱۳۵۸ توسط آیت الله خمینی (ره) نامگذاری شد که در همان روز نیروهای مسلح در برابر ایشان رژه رفتند. به همین مناسبت، ما امروز برای شما، مجموعه از جدیدترین متن های تبریک، عکس پروفایل و عکس نوشته های جدید ویژه روز ارتش ۱۴۰۰ قرار داده ایم. شما می توانید از این عکس نوشته ها به عنوان عکس پروفایل خود در شبکه های اجتماعی استفاده کنید. برای مشاهده این مطلب با ما همراه باشید.

پیام تبریک و عکس نوشته های جدید روز ارتش 1400 + عکس پروفایل

 

پیام تبریک و گرامیداشت روز ارتش ایران

ارتشى! اهتمامت را در سنگرهاى دفاع و امنیت پاس مى داریم و استوارى گام هایت را در صیانت از هستى وطن، آرزومندیم؛ روزت مبارک!

***

فرا رسیدن ۲۹ فروردین ماه، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و یادمان حماسه سازی و ایمان و دلاوری سربازان این آب و خاک بر شما مبارک باد.

***

روز ارتش ، ارتشی که سال هاست دست در دستِ آزادی به پیش می رود و از خنکای تلاشش ، نسیم عدالت همواره بر پرچم وطن می وزد ، مبارک باد.

***

برادر ارتشى! تو، خورشید روزهاى خاکسترى دفاع بودى و پرنده جانت، شکستن قفس هاى وابستگى رابه ما آموخت. آمدى تا کوچه هاى وارستگى و اقتدار را عابر باشیم و عشق به میهن، راز همیشه بودنمان باشد.
روز ارتش مبارک باد.
***
امروز روز شماست ، شما رزم آزمایانِ ایران زمین که طلایه دارِ میهنید و در صفِ ارتش.
روز ارتش، ارتشی که با روحِ مقاومت آمیخته و با هیاهو و تکاپو عجین است، مبارک باد.
***
روز ارتش، ارتشی که زخمِ دیرسالِ وطن را مرهمی دوباره نهاد و خاکِ مسمومِ سرزمین را از غبار مینِ ناامنی پاک کرد، مبارک باد.
***
تو، خورشید روزهاى خاکسترى دفاع بودى و پرنده جانت ، شکستن قفس هاى وابستگى را به ما آموخت . آمدى تا کوچه هاى وارستگى و اقتدار را عابر باشیم و عشق به وطن ، راز همیشه بودنمان باشد .
روز ارتش مبارک باد.
***
برادر ارزشی و خدمتگزار ارتشی!
همت شما را در سنگرهای دفاع از میهن پاس می داریم
روزتان گرامی باد.
***
فرا رسیدن روز بزرگ ارتش را به همه ارتشیان با غیرت تبریک می گوییم.
***

نظرات