زمان پخش و آشنایی با مسابقه تلفنی دو در دو + بیوگرافی مجری و نحوه شرکت

0

زمان پخش و آشنایی با مسابقه تلفنی دو در دو + بیوگرافی مجری و نحوه شرکت

“مسابقه دو در دو″، مسابقه تلفنی جدید شبکه دو سیما با اجرای کیمیا گیلانی است. در ادامه به معرفی و آشنایی با مسابقه دو در دو شبکه دو به همراه شماره پیامک و نحوه شرکت و منابع سوالات و جوایز و هر آنچه که باید درباره این مسابقه تلفنی بدانید را در اینجا بخوانید.

زمان پخش ، نحوه شرکت و آشنایی با مسابقه دو در دو + بیوگرافی مجری و پیامک

به گزارش مجله حرف تازه، ۲ در ۲ با هدف ایجاد سرگرمی و نشاط اجتماعی، ارتقای دانش عمومی و تعامل هر چه بیشتر با مخاطبان از دوشنبه ۲۲ دی ساعت ۱۹:۴۵ از شبکه دو سیما در حال پخش است و در ایام نوروز ۱۴۰۰ نیز این برنامه برای مخاطبان و بینندگان مسابقه های تلفنی و زنده پخش شد و هم اکنون نیز در حوالی ساعت ۱۹:۴۵ در حال پخش است.

زمان پخش

با نزدیک شدن به ایام ماه رمضان و پخش ویژه برنامه افطار، احتمالا زمان پخش این مسابقه زنده نیز تغییر خواهد کرد که در صورت تغییر و یا پخش به روال سابق ،اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش مجله حرف تازه از روابط عمومی شبکه دو؛ این برنامه تلفنی شامل بخش‌های اطلاعات عمومی، مسابقه حافظه، سوالات هوش و بازی با حروف است که از شنبه تا چهارشنبه از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

شماره پیامک و نحوه شرکت در مسابقه دو در دو

گفتنی است ۲ در ۲ از شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت ۱۹:۴۵ با اهدای جوایز مختلف و بخش‌های گوناگون و با شماره پیامک ۳۰۰۰۰۲۲۱ در ارتباط مستقیم با بینندگان شبکه دو از ۲۲ دی در حال پخش است

منابع و موضوع سوالات مسابقه

این مسابقه تلفنی در ساخت و اجرای دکور و نرم افزار از طراحی متفاوت و نوینی بهره برده و سوالات آن در حوزه‌های مختلف ایران‌شناسی، هنری، اقتصادی، اجتماعی، تاریخی، جغرافیایی و فرهنگ ایرانی – اسلامی طراحی شده است.

(۲ در ۲) کاریست از گروه اقتصاد و دانش به تهیهه کنندگی و کارگردانی مجتبی صدخسروی و اجرای کیمیا گیلانی که طراحی و اجرای دکور متفاوت مسابقه را نصیر قواعد برعهده داشته، طراح سوالات پیمان شوقی است و طراحی نرم‌‌افزار توسط شایان رنجبر صورت گرفته است.

بیوگرافی کیمیا گیلانی مجری دو در دو

معرفی کیمیا گیلانی مجری دو در دو

گیلانی متولد ۱۲ مرداد ماه سال ۱۳۷۱ در تهران است.وی فارغ التحصیل رشته مدیریت صنعتی و دانشجوی دکترای رشته رسانه است

او میگوید: من عاشقانه بچه‌ها را دوست دارم. دنیای بچه‌ها خیلی زیبا و قشنگ است. کار کردن برای بچه‌ها لذتبخش و شیرین است. کافی است به صورت بچه‌هایی که با علاقه وارد استودیوی برنامه رنگین‌کمان می‌شوند، نگاه کنیم تا خستگی‌مان در برود.

وی در مورد شروع فعالیت خود در تلویزیون میگوید: اولین بار که وارد تلویزیون شدم ۹ ساله بودم و از زمانی که به طور روتین آنتن داشتم سال ۸۵ بود که وارد برنامه نوجوان شدم (نردبان) و حدود ۵ سال مجری این برنامه بودم. بعد از آن به درخواست شبکه که به دنبال تغییر و تحول در رنگین کمان بود به من پیشنهاد بازی دادند.

این بازیگر و مجری مجرد است و همسری ندارد و در اینستاگرام نیز فعالیت زیادی دارد.

نظرات