زینب صحافی کیست بیوگرافی زینب صحافی زینب پرسپولیسی + ماجرای دیپورت

0

زینب صحافی معروف به زینب پرسپولیسی دختر اهوازی هوادار پرسپولیس است که هم اکنون به ترکیه مهاجرت کرده و در آستانه دیپورت و اخراج از این کشور قرار دارد. در ادامه با زندگینامه و بیوگرافی (زینب صحافی) و همسرش به همراه معرف پیج اینستاگرام و شغل و خانواده و ازدواج و علت اخراج «زینب پرسپولیسی» از ترکیه و ماجرابی شهرت او را در این صفحه میخوانید. با ما همراه باشید.

بیوگرافی زینب صحافی «زینب پرسپولیسی» و همسرش + شغل و دیپورت از ترکیه

بیوگرافی زینب صحافی زینب پرسپولیسی

زینب صحافی معروف به «زینب پرسپولیسی» متولد ۱۳۷۵ در اهواز، دانش آموخته رشته تجربی که با طرفداری از تیم پرسپولیس و حضور در استادیوم به چهره معروف در شبکه های اجتماعی و اینستاگرام تبدیل شد و هم اکنون به همراه خانواده اش در کشور ترکیه زندگی میکند. . او بعد از حواشی زیاد به ترکیه مهاجرت کرد و حالا اخباری مبنی بر دیپورت و در آستانه اخراج از ترکیه به ایران قرار گرفته است.

زینب صحافی کیست بیوگرافی زینب صحافی زینب پرسپولیسی + ماجرای دیپورت

زینب دختر پرسپولیسی کیست

نام شناسنامه ای او زینب صحافی است و دارای دیپلم رشته تجربی است و میگوید از بچگی طرفدار پرسپولیس بودم.

حضور در ورزشگاه با تغییر چهره پسرانه

زینب با تغییر چهره و گریم لباس پسرانه و گذاشتن ریش و سبیل توانست سه بار برای تشویق تیم مورد علاقه اش یعنی پرسپولیس در استادیوم حاضر شود و بازی را از نزدیک و در استادیوم تماشا کند.

او یک بار در ورزشگاه غدیر و بار دیگر در بازی جام‌ حذفی که پرسپولیس به اهواز رفته بود و دیگری بازی تراکتورسازی با فولاد توانست به استادیون وارد شود. او میگوید که به خاطر علی کریمی چنین کاری کردم و وارد استادیوم شدم. من اگر این کار را می‌کنم، فقط به خاطر عشق به فوتبال و پرسپولیس است و آن‌ موقع واقعاً فکر این چیزها را نمی‌ کنم.

بیوگرافی زینب صحافی دختر پرسپولیسی

پناهندگی زینب پرسپولیسی به ترکیه

زینب صحافی دختر پرسپولیسی بعد از حواشی و جنجال لو رفتن حضورش در استادیوم با گریم و لباس مردانه به همراه لیلی فرجی، اسماعیل فتاحی و محمد پوراکبری کرمانی به کشور ترکیه پناهند شد و هم اکنون در این کشور زندگی میکند و وارد فعالیت های سیاسی نیز شده است.

همسر زینب صحافی کیست

او مجرد است و هنوز همسرس ندارد.

علت دیپورت و اخراج زینب صحافی از ترکیه

زینب پرسپولیسی به اتهام شرکت در تجمع گروه های ترکیه علیه خروج این کشور از پیمان منع خشونت علیه زنان از ترکیه به ایران در آستانه دیپورت و اخراج قرار دارد.

زینب صحافی، لیلی فرجی، محمد پوراکبری و اسماعیل‌ فتاحی چهار پناه‌جوی ایرانی هستند که ۱۶ فروردین (پنجم آوریل) توسط پلیس ترکیه بازداشت شدند.

علت دیپورت و اخراج زینب صحافی از ترکیه

سه نفر از آن‌ها، یعنی زینب صحافی (زینب پرسپولیسی)، لیلی فرجی و محمد پوراکبری در ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ (۲۰ مارچ ۲۰۲۱) در تظاهرات اعتراضی خروج ترکیه از «معاهده منع خشونت علیه زنان» شرکت داشتند و اسماعیل فتاحی، فعال حقوق کارگری که در پی بازداشت آن‌ها، به بازداشتگاه امنیت شهر «دنیزلی» مراجعه کرده بود، بازداشت شده و کمپ دیپورت شهر آیدین منتقل شدند

همچنین بخوانید: عکس نوشته پروفایل پرسپولیسی تلگرام و اینستا | متن هواداری پرسپولیس

پیج اینستاگرام زینب صحافی زینب پرسپولیسی

این دختر اهوازی هوادار پرسپولیس بلاگر و چهره معروف اینستاگرامی است که فالوور های فراوانی دارد و برخی از بازیکنان پرسپولیس او را فالو کردند. آدرس پیج zeinab_perspolisi_ak8 می باشد.

پیج اینستاگرام زینب صحافی زینب پرسپولیسی

عکسص های جدید زینب پرسپولیسی

زینب پرسپولیسی و مرحوم هادی نوروزی

دختر اهوازی پرسپولیسی و مرحوم هادی نوروزی

نظرات